
http://www.deutz.com/file/8a8181e227f59f360127f6ee6e5d00d5.en.0/final_270313_dvert_bro_e_02.2013_low.pdf
Trochę faktów dotyczących silników Deutz silnik o pojemnościach od 4,1 do 7,8 litra będą miały na wyposażeniu EGR, SCR, DOC i DPF. Jednostki o pojemnośći 3,6 litra EGR, SCR i DOC.
http://investors.agcocorp.com/phoenix.zhtml?c=108419&p=irol-newsArticle&ID=1713320
AGCO zapowiada, że najnowszą normę spełni przy wykorzystaniu EGR i SCR.
http://uploads.gocdn.us/82_1648_final%20T4%20engine%20brochure.pdf
Deere ma oferować kilka kombinacji silników, w skrócie silniki o pojemności 4,5 - 13,5 litra i mocy 85 - 600 KM będą wyposażone w EGR, SCR, DOC i DPF. Silnik o pojemnościach 2,9 i 4,5 litra i mocy 48 - 75 KM mają mieć jedynie DPF. W przypadku silników DPS pozostaje jeszcze kwestia ilości i rodzaju turbin, ale w to się nie zagłębiałem.
http://johndeereemissionshub.com/2013/04/17/no-dpf-4-5l-engine-expands-john-deere-final-tier-4stage-iv-offering/
Niektóre źródła podają, że JD ma oferować również silniki z serii PWL o pojemości 4,5 litra i mocy 85 - 140 KM bez DPF spełniający Tier 4 Final.
http://agriculture.newholland.com/us/en/About-New-Holland/news-releases/Pages/New-Holland-Confirms-a-Consistent-Emissions-Reduction-Strategy-for-Its-Entire-Tier-4B-Model-Line-Up.aspx
CNH w silnikach powyżej 120 KM ma oferować jedynie SCR i EGR.
http://www.tier4air.com/
Perkins zapowiada Tier 4 Final w silnikach 3,4 litra z SCR i DOC w ciągnikach 75 - 120 KM i DOC i DPF w ciągnikach 60 - 75 KM. W modelach o mocach od 95 do 170 KM kombinację DPF, DOC i SCR. To w przypadku 4 cylindrów i 4,4 litra, w przypadku 6 cylindrów i 7 litrów DOC, SCR i DPF, dotyczy to jednostek z przedziały mocy 1550 - 300 KM. Perkins podobnie jak JD przewiduje kombinację turbosprężarek w modelach 4,4 i 7 l.
Jeżeli ktoś ma jakieś dodatkowe informacje dotyczące pozostałych silników i producentów niech się podzieli.
