przez bobek » So, 8 września 2012, 21:18
Pytanie czy to jest lity czop czy w środku pusty.

Najlepsze będą naturalnie łożyska stożkowe i lity czop, bo dokręcisz i luzu nie będzie. W Kvernelandzie ojca jest śruba do regulacji położenia czopu względem kozła, zrobił się luz i listwa od regulacji pierwszej skiby uderzała o siłownik. Po podkręceniu śruby przypadłość już nie wystąpiła.
Trzeba rozpatrywać na konkretnych modelach, bo jak patrze to co oferują w modelach najwyższych serii nie pokrywa się z seriami niższymi.
Ostatnio edytowany przez
bobek w So, 8 września 2012, 21:51; edytowany 2 razy
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.