Mój ma zwolnice podniesione do góry o jeden otwór dlatego stoi równo pomimo dużych kół z tyłu.
Igor, Kamil
Ciężko o przód do trzy garówki, już myślałem kupić jakiegoś taniego złomka 5245 przełożyć przód, złomka pod remontować i dalej popchnąć. np
http://otomoto.pl/zetor-5245-A411771.htmlInne marki też w grę wchodzą, potrzebuje mały ciągnik 4x4 do prac pomocniczych i tura max 260cm wysoki do 40 tysi z ładowaczem.
Oglądałem tego
http://otomoto.pl/lamborghini-674-70-A372323.html - bardzo przypadł mi do gustu ze względu na małe gabaryty i dość dużą moc, dobry skręt do ładowacza i rewers, ale stan faktyczny bardzo się różni od tego na zdjęciach, jeśli on jest w "idealnym" stanie to mój Zetorek to fabryka normalnie.

Sprzęgło liche, rozrusznik do wymiany, chłodnica przecieka, to tylko kilka rzeczy które trzeba by zrobić, po wizycie w serwisie - chłodnica ok 5 tys zł netto!

rozrusznik ok 1500zł netto, sprzęgło ponad 2tys... Gość zszedł na 28.500 i więcej nie opuści, ale chyba i tyle wart nie jest, cała kabina pędzlem wymalowana a spod tej farby już rdza, opony praktycznie 4 do wymiany,
Oglądałem też tego -
http://otomoto.pl/lamborghini-674-A279608.html - ogólny złom, nawet nie było sensu go odpalać.
Zastanawiam się nad tym JD -
http://otomoto.pl/john-deere-1640-A416225.html - ojca trochę SG2 odstrasza ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.
5245 są drogie, wolne i nie mają rewersu, ale jak patrzę na te zachodnie złomy to chyba najlepszym wyjściem będzie założyć napęd do tego Zetorka, silnik ma zdrowy, sprzęgło tanie w naprawie a tyle co do prac pomocniczych to da sobie radę...
"Życie składa się z pokonywania trudności. Jeśli w miarę potrafimy to robić, to możemy je uznać za coś niepowtarzalnie pięknego."
Marian Bublewicz...