gonzo napisał(a):DMC chyba mówi o masywności konstrukcji, więc jeżeli nie nakłamali w ulotce i ta Valtra ma 13,5 tony DMC, to jest zajebista.
barty napisał(a):Arion na HEXASHIFT i jeszcze wyróżnia go taka funkcja, że można go zatrzymać hamulcem bez użycia sprzęgła.
W MF pompa 150l jest od modelu 7718 lub 7720 (niejednoznacznie w prospekcie to przedstawili)
Na ten moment nie potrzebuję takiego wydatku hydrauliki, bo do podnoszenia komory w prasie i 110l wystarczy, ale różnie może w przyszłości być.
pioter napisał(a):DMC naganiacze podaja zawsze największe, trzeba pytac wyzej o prawidlowe wartosci. Sa tez różnice miedzy wersjami 40, a 50km/h w MF dyna6 jest -1t przy 50km/h i na koniec dodali "chyba"Pytalem dilerow która obecnie maszyna potrzebuje więcej jak 110l i robili tak
Mati995 napisał(a):Im dluzej szukasz tym bardziej nie zadowolony jestes. Siadasz w srodku i albo Ci przyjemnie i sie dobrze czujesz jak siedzisz w srodku, jak patrzysz na ciagnik ktory stoi na podwórku albo Ci sie on nie podoba. Zjebać sie kazdy zjebie predzej czy później, a czy on ma 75 czy 80 l/min pompe czy ma podnośnik 7.5 tony czy 8.5 tony to żadna różnica bo papier wszystko przyjmie
limousine napisał(a):Mati995 napisał(a):Ja wybieram między case maxxum 115 a claas arion 510. Teraz już jestem pewny swojego wyboru
limousine napisał(a):Oczywiście claas, tylko diler jeszcze nie może o tym się dowiedzieć bo trzeba zbić trochę cenę.
Mam wyceniony 510 cis + na 325 k. Amor. osi i kabiny, tuz, wom, i kilka drobiazgów. A twój jak cena i wyp.
romanek napisał(a):limousine napisał(a):Oczywiście claas, tylko diler jeszcze nie może o tym się dowiedzieć bo trzeba zbić trochę cenę.
Mam wyceniony 510 cis + na 325 k. Amor. osi i kabiny, tuz, wom, i kilka drobiazgów. A twój jak cena i wyp.
Skrzynia hexa czy wiadra? Hydraulika na wajchy?
limousine napisał(a):Oczywiście claas, tylko diler jeszcze nie może o tym się dowiedzieć bo trzeba zbić trochę cenę.
Mam wyceniony 510 cis + na 325 k. Amor. osi i kabiny, tuz, wom, i kilka drobiazgów. A twój jak cena i wyp.