
Łukasz89 napisał(a):To nowy nabytek teścia, trafiliśmy na niego przypadkiem jak pojechaliśmy oglądać nową kubotę. Rocznik 2011, rejestracja 12 i uwaga przebieg 805h autentyk, potwierdzony bo ciągnik pracował 20 km ode mnie i poszedł w rozliczenie za nowy.
@ziemek ogolnie wrazenia pozytywne. Ciągnik mega zwrotny, dynamiczny, ergonomiczny no i czuć tą klasè marki premium w detalach wykonania. Gdybym miał dziś wybierać między moim mf a tym jd to zdecydowanie zielony tylko już w wersji r z uwagi na wyposażenie
ziemek napisał(a):Łukasz89 napisał(a):To nowy nabytek teścia, trafiliśmy na niego przypadkiem jak pojechaliśmy oglądać nową kubotę. Rocznik 2011, rejestracja 12 i uwaga przebieg 805h autentyk, potwierdzony bo ciągnik pracował 20 km ode mnie i poszedł w rozliczenie za nowy.
@ziemek ogolnie wrazenia pozytywne. Ciągnik mega zwrotny, dynamiczny, ergonomiczny no i czuć tą klasè marki premium w detalach wykonania. Gdybym miał dziś wybierać między moim mf a tym jd to zdecydowanie zielony tylko już w wersji r z uwagi na wyposażenie
No to czekam jeszcze na wady MF'a, dlaczego wolał byś JD bo oszczędniejszy to raczej nie będzie.![]()
![]()
U teścia będzie za pomocnika czy za główny? Rewers EH? Półbieg jest? Zwrotne to były stare JD, tu już oś Carraro...
ziemek napisał(a):Kolega ma 5080r i mówi że ze żwawością to on ma bardzo mało wspólnego. W zeszłym roku kręcili go na 100KM bo twierdził że te oryginalne 80 to nawet do brony za mało![]()
AdrianosPL napisał(a):Pompy paliwowe to na gwarancji wymieniali, coś z nimi jest nie tak. Nasz ma 5500 godzin i mam taki problem ze jak pójdzie w dobrą robote i go zgasze to nie zapali aż ostygnie. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?? Ja na 99% jestem przekonany ze to właśnie coś z pompą paliwową. Myślicie ze ustawianie maszynowe pompy może coś pomoc?
AdrianosPL napisał(a):Ja chciałem wymienić na 90 konną nową, ale w jd chcą za 80-8tyś; a za 90-12 tys trochę przegięcie albo tą będę próbował naprawiać albo używkę trzeba szukac