JD 5720 + Krone

JD 5720 + Krone


So, 16 sierpnia 2014, 14:12
2663
Avatar użytkownika
Daniel2257
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 129
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 13:25
Lokalizacja: LBL

Opis obrazka

Widło-krokodyl spisuje się świetnie w słomie :).

Komentarz przez Zvrek » N, 17 sierpnia 2014, 09:56

JD jak się sprawuje? ile ma h?
Zvrek
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 20
Dołączył(a): So, 30 czerwca 2012, 08:53
Lokalizacja: SBE

Komentarz przez Mister Arecki » N, 17 sierpnia 2014, 11:24

Kolega z Czernięcina ? ;)
Avatar użytkownika
Mister Arecki
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 124
Dołączył(a): Śr, 14 listopada 2012, 20:31
Lokalizacja: Lubelskie

Komentarz przez Daniel2257 » Pn, 18 sierpnia 2014, 08:42

@Zvrek JD odpukać nieźle się spisuję. Ma bardzo dużo pracy, często pracuje w ciężkich warunkach ale daje radę. Godzin ma 4500. Przy 1500 mth padła pompa paliwowa z nie wiadomych przyczyn, a ogólnie to są problemy z przednim mostem, który jest trochę przysłaby do pracy z ładowaczem. U jednego nie będzie z tym problemu a u drugiego owszem :D wszystko zależy od tego ile ta maszyna przepracowuję rocznie, ale też od wielu innych czynników.
@Mister tak.
Avatar użytkownika
Daniel2257
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 129
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 13:25
Lokalizacja: LBL

Komentarz przez Zvrek » Pn, 18 sierpnia 2014, 09:35

Co dokładniej się dzieje z mostem? Mój 57 ma 5570h i jak narazie poza odkręceniem się przedniej osi nic poważnego się nie działo.
Zvrek
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 20
Dołączył(a): So, 30 czerwca 2012, 08:53
Lokalizacja: SBE

Komentarz przez Daniel2257 » Pn, 18 sierpnia 2014, 13:37

Szczególnie to strasznie wyrabiają się zwolnice... Dzisiaj jadąc po słomę wywaliło mi obudowę :(, olej oczywiście był wszystko na swoim miejscu ale niestety stało się co się stało. Do wymiany cały układ satelity, obudowa zwolnicy, (korona przekładni i nośnik przekładni nie wiem dokładnie jak to po polsku się nazywa).
Avatar użytkownika
Daniel2257
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 129
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 13:25
Lokalizacja: LBL

Komentarz przez MateuszB » Pn, 18 sierpnia 2014, 14:02

Kolegi 5820 ma ponad 11000 h 8-) I przedni most jest do wyjeb@nia wręcz ;) Napęd to już z 5 raz będzie robiony ;)
Avatar użytkownika
MateuszB
Opiekun profilu FB
 
Posty: 16
Obrazki: 93
Dołączył(a): Pt, 6 lipca 2012, 17:24
Lokalizacja: GDA

Komentarz przez gonzo » Pn, 18 sierpnia 2014, 14:53

Co Wy za herezje piszecie przecież JD się nie psuje :mrgreen: ;)
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1098
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica

Komentarz przez Daniel2257 » Pn, 18 sierpnia 2014, 15:01

Tiaaa wcale ... :x :thumbdown:. Części jak będą to przyjdą pojutrze, JAK BĘDĄ :think:, a tymczasowo pojeżdżę bez napędu.
Jeszcze zapytam skąd bierzecie albo wasi znajomi części do Carraro? I dla przykładu ile kosztuje jedna satelitka ?
Ostatnio edytowany przez Daniel2257 w Pn, 18 sierpnia 2014, 15:37; edytowany 2 razy
Avatar użytkownika
Daniel2257
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 129
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 13:25
Lokalizacja: LBL

Komentarz przez pioter » Pn, 18 sierpnia 2014, 15:40

@gonzo zaraz fanatycy napiszą, ze most moze się popsuć, bo to włoskie Carraro :D

@daniel jaki olej lejesz do zwolnic i co ile wymieniasz???
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 543
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez Daniel2257 » Pn, 18 sierpnia 2014, 16:00

Do 3 tygodni temu lałem oryginalny jakiś albo coś podobnego dopóki nie padły uszczelniacze. Wymieszałem smar z olejem(a tak naprawdę to tato) i jeździłem. Przez całe żniwa nic się nie odzywało. Zostało na nieszczęście zwieść jeszcze 200 rolek słomy- pech. Olej wymieniamy częściej niż zalecają, dodam że jest strasznie wypracowany przy wymianie na nowy i pełno w nim opiłków.
Avatar użytkownika
Daniel2257
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 129
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 13:25
Lokalizacja: LBL

Komentarz przez pioter » Pn, 18 sierpnia 2014, 20:21

jak pełno opiłków było to juz warto było tam zajrzeć ;) patrzyłeś czy się zwolnica nagrzewa po dłuższej pracy??? w drugiej tez opiłki w oleju??? jak przepracowany olej to ja bym wymieniał częściej, w MF jest ładny olej przy zmianie co 800mth, a w Weidemanie po 800 mth wyleciało błoto :crazy: olej Fusch 80W90 LS
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 543
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez Daniel2257 » Pn, 18 sierpnia 2014, 22:40

Wiesz co nie zwróciłem jakoś szczególnie uwagi na to czy się nagrzewa. Tak w drugiej też. To ja częściej wymieniałem olej. Mógł by ten przedni most być mocniejszy do pracy z ładowaczem, a sam traktor jeszcze mniej wywrotny. Czyli po prostu popełniliśmy błąd w wyborze ciągnika, myślę że sprawa przedstawiała by się zupełnie inaczej gdybym posiadał ciągnik z serii 60x0 :oops:. Najgorsze jest to, że nie ma 2-giej maszyny, która by zastąpiła a jak to przy hodowli bywa ciągnik pracuje dzień w dzień :?.
Avatar użytkownika
Daniel2257
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 129
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 13:25
Lokalizacja: LBL

Powrót do John Deere