John Deer 6210

John Deer 6210


So, 21 grudnia 2013, 18:45
3858
Avatar użytkownika
Grzesiek_Pioneer
FIRMA
 
Posty: 10
Obrazki: 172
Dołączył(a): Śr, 11 grudnia 2013, 20:23
Lokalizacja: Brzeziny

Opis obrazka

proszę o pomoc
PROBLEM polega na tym że po dłuższym postoju np. dzień czasu schodzi z układu paliwowego paliwo, został założony zaworek zwrotny przed filtrem paliwa, wymienione wężyki gumowe paliwowe, sprawdzona i uszczelniona pompa wtryskowa, nowa pompka elektryczna w baku, przedłużony powrót paliwa tzn. rurka w baku od przelewu pociągnięta jest do dna tak że jest ciągle zanużona w paliwie. Ciągnik sam się nie odpowietrzy na pompce elektrycznej, czasem luzuje najwyżej położony przewód paliwowy na pompie co idzie do wtrysku. Teraz przed każdy odpaleniem najpierw włączam pompkę, luzuje korek na filtrze aż zacznie lecieć samo paliwo bez powietrza, zdarza się że załapie i po sekundzie gaśnie (wypali jakieś resztki paliwa i gaśnie). Nie jednokrotnie padnie aku, cały układ paliwowy jest suchy. Proszę o porady bo to jedyna jak dotąd bolączka tego ciągnika

Komentarz przez igorass » So, 21 grudnia 2013, 19:01

Napisałeś, że włączasz pompkę - znaczy się przekręcasz kluczyk tak? Bo ona powinna pracować w pozycji "zapłon"
Próbowałeś wmontować zaworek zwrotny przed samą pompką? Zrób tak na próbę i zobacz co się dzieje.
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Komentarz przez Grzesiek_Pioneer » So, 21 grudnia 2013, 19:05

tak, pozycja kluczyka na zapłon tak żeby pompka elektryczna pracowała
Avatar użytkownika
Grzesiek_Pioneer
FIRMA
 
Posty: 10
Obrazki: 172
Dołączył(a): Śr, 11 grudnia 2013, 20:23
Lokalizacja: Brzeziny

Komentarz przez igorass » So, 21 grudnia 2013, 19:26

Spróbuj założyć zaworek jak najbliżej pompki tak jak napisałem. Ja miałem takie dziwne akcje ze swoim 6220, okazało się że na koniec że pompka jest zabita brudem, nawet nie trzeba było jej wymieniać. Ale u Ciebie to coś innego, pokombinuj z zaworkiem, trochę też to dziwne że się nie odpowietrza sam skoro pompka działa dobrze.
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Komentarz przez Grzesiek_Pioneer » So, 21 grudnia 2013, 19:28

a jakie ciśnienie powinna dawać ?
Avatar użytkownika
Grzesiek_Pioneer
FIRMA
 
Posty: 10
Obrazki: 172
Dołączył(a): Śr, 11 grudnia 2013, 20:23
Lokalizacja: Brzeziny

Komentarz przez igorass » So, 21 grudnia 2013, 19:44

Jakie powinna, tego nie wiem ale przypomniało mi się jeszcze coś - w jakim stanie jest rurka, te na której "uczepiona" jest pompka na dnie baku? Sprawdzałeś jej szczelność przez podanie jakiegoś ciśnienia? Bo może to ona jest nieszczelna i paliwo "mieli" się w baku.
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Komentarz przez pawelko1 » So, 21 grudnia 2013, 19:55

http://www.pkt.pl/deere-serwis-serwis-m ... 54995/5-1/ Zadzwoń do nich, sprawdzony serwis na pewno pomogą.
Zdobytą wiedzę szlifuję doświadczeniem życiowym.
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Komentarz przez igorass » So, 21 grudnia 2013, 19:57

Przez tel. raczej pewno nie pomogą, jak już to będą chcieli przyjechać. ;)
Taką usterkę to przy JD idzie samemu zrobić.
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Komentarz przez pawelko1 » So, 21 grudnia 2013, 20:02

Dla przykładu składaliśmy prawe koło u ładowarki tzn. puścił uszczelniacz od zwolnicy i olej się pokazał i trzeba było interweniować, to jak składaliśmy z powrotem to nie mogliśmy wcisnąć wałka z powrotem do ataku osi, to zadzwoniłem do nich i poradzili żeby podnieść przód i pokręcić kołami, zadziałało, a po drugie to do takiej pierdółki chyba nie przyjadą chyba że okaże się grubsza robota to tak, ja jak czegoś nie wiem to dzwonie do nich i mi mówią co i jak;)
Zdobytą wiedzę szlifuję doświadczeniem życiowym.
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Komentarz przez Grzesiek_Pioneer » So, 21 grudnia 2013, 20:08

rurka na oko jest OK,jeżeli by mieliła paliwo to by schodziło po kilku godzinach, a jeszcze co ważne przy dużym poziomie paliwa 80% i więcej paliwo raczej nie schodzi, a im mniej tym bardziej zapowietrzony jest
Avatar użytkownika
Grzesiek_Pioneer
FIRMA
 
Posty: 10
Obrazki: 172
Dołączył(a): Śr, 11 grudnia 2013, 20:23
Lokalizacja: Brzeziny

Komentarz przez Guzik » N, 22 grudnia 2013, 01:55

A zaworek zwrotny w pompie masz dobry ? Ja tak miałem w Zetor Forterra 11441 pompkę już wymieniłem nawet pływak w baku wyczyściłem i dalej nic w końcu zaworek zwrotny wymontowałem i była wyszlifowana sprężynka
Guzik
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 298
Obrazki: 113
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 14:11
Lokalizacja: Powiat Gdański

Komentarz przez Grzesiek_Pioneer » N, 22 grudnia 2013, 09:14

a jest w ogóle zaworek w pompie ? jak tak to gdzie, poza tym dalej jest zawór zwrotny przed filtrem paliwa
Avatar użytkownika
Grzesiek_Pioneer
FIRMA
 
Posty: 10
Obrazki: 172
Dołączył(a): Śr, 11 grudnia 2013, 20:23
Lokalizacja: Brzeziny

Komentarz przez majran » N, 22 grudnia 2013, 10:24

Zrobiłeś już tyle, że teraz czas na głupie pytania:

Wyczyściłeś sitko w pompce zasilającej?
wężyk łączący pompkę z filtrem jest szczelny?
dobrą stroną założyłeś zaworek zwrotny?
węzyki jakieś lepsze czy te przezroczyste parciejące po czasie?
W jaki sposób uszczelniłeś pompę wtryskową?
Masz nowe uszczelki w filtrze paliwa i ostojniku?

Spróbuj założyć normalne zawory kulowe, albo podobne, jeśli uda Ci się kupić tak małe i załóż je na wężyki i zakręć na noc i zobacz pozniej.
To za skomplikowana instalacja nie jest.
Masz coś takiego: http://jdpc.deere.com/pimages/LX04/LX04 ... 2SEP04.gif ?
http://jdpc.deere.com/pimages/LX04/LX04 ... 9JUN04.gif ?
http://jdpc.deere.com/pimages/LX04/LX04 ... 0SEP04.gif ?
Avatar użytkownika
majran
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 140
Obrazki: 34
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 21:17
Lokalizacja: Pałuki wielkopolska

Komentarz przez Grzesiek_Pioneer » Pn, 23 grudnia 2013, 11:42

węzyki olejoodporne gate^sa
sitko czyściutkie
wężyk od filtra do pompy nowy
zaworek napewno w dobrą stronę
pompa była u pompiarza nowe uszczelniacze pozakładał ciśnienia posprawdzał
filtr nie tak dawno był wymieniany na nowy łącznie z uszczelkami

instalacja jest prosta a problemem będzie pierdoła na bank ale tyle czasu nie mogę jej zlokalizować

podgrzewacza paliwa nie mam, a to nie wiem co to jest http://jdpc.deere.com/pimages/LX04/LX04 ... 2SEP04.gif
zaworek plastikowy przed filtrm co foto jest ostatnie zamieniłem na metalowy
Avatar użytkownika
Grzesiek_Pioneer
FIRMA
 
Posty: 10
Obrazki: 172
Dołączył(a): Śr, 11 grudnia 2013, 20:23
Lokalizacja: Brzeziny

Komentarz przez Michal » Pt, 27 grudnia 2013, 21:16

Napisałem na PW w sprawie QQ.
Michal
Zaczynający przygodę
 
Posty: 41
Obrazki: 4
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 09:22

Komentarz przez rusek123456789123456 » Pt, 16 maja 2014, 22:23

sie nadaje to na szrot . nic nie zrobisz
Ostatnio edytowany przez rusek123456789123456 w Pt, 16 maja 2014, 22:24; edytowany 1 raz
rusek123456789123456
 
Posty: 0
Dołączył(a): N, 2 marca 2014, 13:54
Lokalizacja: warszawa pałudnie

Komentarz przez Grzesiek_Pioneer » Pn, 23 czerwca 2014, 14:08

zaworek zwrotny byl mimo że nowy to nei trzymał ciśnienia
Avatar użytkownika
Grzesiek_Pioneer
FIRMA
 
Posty: 10
Obrazki: 172
Dołączył(a): Śr, 11 grudnia 2013, 20:23
Lokalizacja: Brzeziny

Powrót do John Deere