Akurat po sąsiedzku jest rozebrany F1 818TMS, kabina lezy na trawniku, właściciel kupił go z Vario do remontu, bo miał 440bar i nie zawsze przełączał zakresy, okazało się że Vario przy tym ciśnieniu jest ok, zawsze myślałem że musi być 540-550bar, a od zakresów padł synchronizator 2tyś zł ale pękła obudowa pod łożyskiem w skrzyni i vario pojechało do remontu, kompletna regeneracja ma być między 12 a 14 tyś.
Mechanik mówił że jeżeli ma ktoś dostęp do konta serwisowego, po VINie może sprawdzić co było robione i u niemca w agco zrobili nie dawno vario to brac go w ciemno.
Mówił też że najgorsze dla Vario jest hamowanie Joyem i przełączanie zakresów w czasie jazdy, rekordzista przełączał przy 20km/h jak się ciągnik rozbujał i skrzynia nie wytrzymała 2k h.
Nie polecał 312Vario w/g niego skrzynia z jednym zakresem jest słaba.
@mac CNH na bezstopniówce to najniższa półka cenowa, a nie średnia

18 południk.