Fendt 412 Vario TMS & Kverneland EM100

Fendt 412 Vario TMS & Kverneland EM100


N, 1 grudnia 2013, 14:11
4225
Avatar użytkownika
Johny66
Zaczynający przygodę
 
Posty: 14
Obrazki: 330
Dołączył(a): Cz, 21 czerwca 2012, 18:33
Lokalizacja: okolice Ciechocinka :)

Opis obrazka

Mały ale byk :D

Komentarz przez Dziedzio92 » N, 1 grudnia 2013, 14:18

Jelen sie znudzil teraz kolej na fendta ?
Ja sie nie spodziewalem ze na fendta przejdziesz
Obrazek
Avatar użytkownika
Dziedzio92
Zaczynający przygodę
 
Posty: 36
Obrazki: 1214
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 12:18
Lokalizacja: Brzeg Dolny

Komentarz przez Johny66 » N, 1 grudnia 2013, 14:27

Nie ten odcień zieleni :)
Avatar użytkownika
Johny66
Zaczynający przygodę
 
Posty: 14
Obrazki: 330
Dołączył(a): Cz, 21 czerwca 2012, 18:33
Lokalizacja: okolice Ciechocinka :)

Komentarz przez robercik » N, 1 grudnia 2013, 17:42

Nie jeden tak mówił :D
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez lambo1060 » N, 1 grudnia 2013, 18:08

i jaki kierowca :thumbup:
lambo1060
 
Posty: 0
Obrazki: 91
Dołączył(a): Pt, 31 sierpnia 2012, 18:27

Komentarz przez KAMIL41 » N, 1 grudnia 2013, 20:47

jeszcze wrócisz po rozum do głowy ;)
KAMIL41
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 17
Dołączył(a): So, 8 września 2012, 22:57

Komentarz przez robercik » N, 1 grudnia 2013, 21:23

To Ty już wróciłeś? Stawiasz na SDF.
Ostatnio edytowany przez robercik w N, 1 grudnia 2013, 21:39; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez Jasiupila » N, 1 grudnia 2013, 21:43

Co wy macie do SDFów??? Oczywiście tych większych (od 130 KM) robionych w Niemczech. Do TTV nawet Fendt nie skoczy.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez robercik » N, 1 grudnia 2013, 21:52

Kilku moich znajomych ma i nie zachwalają, @Ave miał Same zapytaj jak chodził. TTV to ta sama skrzynia co AP w JD, najbardziej awaryjna skrzynia w JD z tego względu nie skusiłem się na JD.
Po za tym środek bardzo mi nie odpowiada, te landrynki porozsypywane. Zwyczajnie mi nie podchodzi i tyle.

https://www.youtube.com/watch?v=avNLKZpd84w
Ostatnio edytowany przez robercik w N, 1 grudnia 2013, 21:59; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez Jasiupila » N, 1 grudnia 2013, 21:58

No widzisz, a mi na ten przykład Fendt nie podchodzi. Przede wszystkim wygórowana cena jak za te nowe modele. W starszych czuc było szarosc, ja nie lubię w smęcie pracowac, wolę landrynki :D wiec też nie pasują. Skrzynia Vario jest zbyt zautomatyzowana jak dla mnie. Tam już kompletnie nic nie wymusisz z niego.
Jedynie co Fendt ma fajne to wygląd w Black Beaty (choc nowa seria 6 czy 7 od DFa, zaprojektowana przez Giugiaro wcale nie wygląda gorzej) i silnik, bo Deutz. Deutz jak dla mnie oszczędny, choc Iveco go pobiło.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez robercik » N, 1 grudnia 2013, 22:04

Deutz super oszczędny, DPS smok a u mnie palą podobnie w przeliczeniu na ha czy na drogę. Aczkolwiek cenowo to 500 i wyższe modele to masakra jakaś. Za taką 514 daj teraz 110 tys euro :x
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez Jasiupila » N, 1 grudnia 2013, 22:13

Te małe DFy serii K, Samiki jak Avendriona to dziadostwo we Włoszech robione było. Dlatego taki shit.
Spalanie to też jest temat rzeka, bo zależy od wielu czynników i każdy ma też inne spojrzenie na to. U nas grunt żeby robota była wykonana jak należy, a nie na odpieprz, bo szczędzone na paliwie.
No a ceny Fendtów, jak na Polskie warunki myślę że dużo za dużo. Teraz stosunkowo w przeliczeniu ceny na konie to taniej jest kupic 900 jak taką 500. Bo za 514 rzeczoną płacisz 450 tyś a za 936 zapłacisz dobre 700, ale ciagnik dobre dwa razy większy masz.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez Pawel11441 » N, 1 grudnia 2013, 23:13

Jasiupila napisał(a):Te małe DFy serii K, Samiki jak Avendriona to dziadostwo we Włoszech robione było. Dlatego taki shit.

Wypraszam sobie to dziadostwo. Może i na początku mocy nie miał, ale reszta chodzi jak należy :)
A co do DF-ów to jeździłem trochę takimi ze skrzynią TTV na "TTV Tour" i mogę powiedzieć, że pod względem komfortu mogą równać się z fendtem ;)
Ziemia bez ludzi dziczeje.
Avatar użytkownika
Pawel11441
Zaczynający przygodę
 
Posty: 59
Obrazki: 162
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 20:13

Komentarz przez brzozak2 » N, 1 grudnia 2013, 23:38

kurka rurka, a co Wam przeszkadza kto jakim traktorem orze, plug wszystkie tak samo ciagna :lol: .
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 553
Obrazki: 28
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez Pawel11441 » N, 1 grudnia 2013, 23:43

Powiedział ktoś, kto orze nowym MF-em :lol:
Ziemia bez ludzi dziczeje.
Avatar użytkownika
Pawel11441
Zaczynający przygodę
 
Posty: 59
Obrazki: 162
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 20:13

Komentarz przez brzozak2 » Pn, 2 grudnia 2013, 00:20

ja sobie starym smigam i nie narzekam ;) .
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 553
Obrazki: 28
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez Jasiupila » Pn, 2 grudnia 2013, 07:24

Pawel11441 napisał(a):
Jasiupila napisał(a):Te małe DFy serii K, Samiki jak Avendriona to dziadostwo we Włoszech robione było. Dlatego taki shit.

Wypraszam sobie to dziadostwo. Może i na początku mocy nie miał, ale reszta chodzi jak należy :)
A co do DF-ów to jeździłem trochę takimi ze skrzynią TTV na "TTV Tour" i mogę powiedzieć, że pod względem komfortu mogą równać się z fendtem ;)

Czyli moja teoria nt. Same Avendriona może się potwierdzic :lol:

Może lepiej odejdźmy od tematów ciągników, bo ziemia jest fajna. Nie wiem jaka klasa, bo nie umiem rozpoznac ze zdjęcia, ale taką bym nie pogardził. Chyba że się mylę :?:
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez gonzo » Pn, 2 grudnia 2013, 09:29

robercik napisał(a):Kilku moich znajomych ma i nie zachwalają, @Ave miał Same zapytaj jak chodził. TTV to ta sama skrzynia co AP w JD, najbardziej awaryjna skrzynia w JD z tego względu nie skusiłem się na JD.
Po za tym środek bardzo mi nie odpowiada, te landrynki porozsypywane. Zwyczajnie mi nie podchodzi i tyle.

https://www.youtube.com/watch?v=avNLKZpd84w

O ile pamiętam to w JD była stosowana skrzynia ECCOM ZF(teraz Direrct Drive JD) a w SDF jest skrzynia S-matic ZF zupełnie odmienne koncepcje to były. Eccom 8 czy 9 sprzęgieł, S-matic ma dwa i w tą stronę poszli teraz wszyscy. Skrzynia S-matic była jeszcze montowana w ciągnikach CNH dopóty nie wyprodukowali swojej oraz jest montowana w ciągnikach Claas ale też pracują nad swoją "wewnętrzną" przekładnią.
Co do landrynek pełna zgoda :lol: ,chyba nic nie pomieszałem.

Edit: Patrzę na http://home.roltop.pl/prezentacja/DF_Agrotron_TTV_610_620.pdf i albo coś pomieszałem albo coś przez ostatnie lata zmienili bo tu stoi że jest Eccom. :crazy:
Ostatnio edytowany przez gonzo w Pn, 2 grudnia 2013, 09:40; edytowany 1 raz
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1098
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica

Komentarz przez brzozak2 » Pn, 2 grudnia 2013, 09:33

@gonzo w SDF tez byl eccom, tak samo jak w JD z tym, ze mial on osobny uklad olejowy jak we fedtcie ;) .
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 553
Obrazki: 28
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez bobek » Pn, 2 grudnia 2013, 09:37

Im F1 droższy tym, bardziej podnosi prestiż. :mrgreen:
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 700
Obrazki: 248
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez barabus » Pn, 2 grudnia 2013, 09:49

https://www.youtube.com/watch?v=avNLKZpd84w


o co chodzi w tym filmiku bo nie mogę zakumać :D
Avatar użytkownika
barabus
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 343
Dołączył(a): Śr, 28 listopada 2012, 07:22
Lokalizacja: Centrum WLKP

Komentarz przez Kristaps » Pn, 2 grudnia 2013, 12:09

@barabus to była nie udana transformacja :mrgreen:
,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher
Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie.
Avatar użytkownika
Kristaps
Zaczynający przygodę
 
Posty: 18
Obrazki: 65
Dołączył(a): Śr, 20 czerwca 2012, 18:16
Lokalizacja: East side

Komentarz przez Jasiupila » Pn, 2 grudnia 2013, 14:44

Ja tam nie wiem jak to jest zbudowane. Co mnie to obchodzi, tam w razie awarii sami nie naprawimy. Grunt że się wygodnie jeździ, a ciągnik ma 2000 mth więc jeszcze powinien pośmigac.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez robercik » Pn, 2 grudnia 2013, 21:48

@gonzo w JD nadal możesz zamówić pełną bezstopniówkę pod nazwą Auto Powr, Direct Drive to nowa skrzynia stworzona przez JD, na dodatek stopniowa.
Claas już ma swoją bezstopniówkę C-Matic EQ 200, więcej w tym poniższym temacie
http://www.rpt.pl/index.php?content=2056
Co dziwne w Xerionach będzie montowana ZF Eccom :think:

@bobek jak 9 lat temu kupowaliśmy JD to był prestiż, teraz żeby prestiż utrzymać trza było brać Fendta :mrgreen:
Ostatnio edytowany przez robercik w Pn, 2 grudnia 2013, 21:51; edytowany 2 razy
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez Johny66 » Wt, 3 grudnia 2013, 16:10

@Jasiupila Tutaj akurat lekka glinka ;) Później była mocniejsza :D
Co do automatów w ciągniku(jechałem tylko tym Vario) To szczerze robi wrażenie, ale tak jak mówił już ktoś wyżej tam nic na nim nie wymusisz. Wszystko robi za Cb i tak jak chce. ;) Na pewno praca Vario jest bardziej płynna(nawrocia, ewemtualne braki mocy).
Jak na 125KM radził sobie dobrze ale mimo Variota,trochę kucyków brakowało. ;)
Ostatnio edytowany przez Johny66 w Wt, 3 grudnia 2013, 16:12; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
Johny66
Zaczynający przygodę
 
Posty: 14
Obrazki: 330
Dołączył(a): Cz, 21 czerwca 2012, 18:33
Lokalizacja: okolice Ciechocinka :)

Komentarz przez lambo1060 » Cz, 5 grudnia 2013, 17:35

a mi tam wszystko sie podobało :D
lambo1060
 
Posty: 0
Obrazki: 91
Dołączył(a): Pt, 31 sierpnia 2012, 18:27

Powrót do Fendt