Strona 1 z 2

New hollandy

PostNapisane: Pn, 4 czerwca 2012, 20:27
przez garek
Koledzy jeśli ktoś by chciał jakieś informacje dot. NH to chętnie pomogę.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 8 czerwca 2012, 09:44
przez JacekNH
Kolego Guzik i Garek. Napiszcie mi proszę dlaczego te NH są takie rewelacyjne?

W fabryce pewnie każdy montażysta w bialych rekawiczkach pracuje.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 8 czerwca 2012, 12:23
przez Guzik
Ja nigdy nie powiedziałem że są najlepsze.
Ja osobiście wybierając ciągnik postawiłem na dwie marki na wstępie Jd 6830 premium i NH t6070 PC przy moim wyborze zadecydowała cena ponieważ na korzyść NH to było blisko 60 tyś zł. Ciągniki NH sobie chwalę ponieważ one u mnie nie robią po 1000 MTH więc nie odczuwam tej ich awaryjności tylko mniej duży NH np 600 MTH w roku robi a mały 300-400 MTG Jeśli moje ciągniki by robiły po 1000 MTH to myślę że bym wybrał zapewne Fendt"a, ze względu na małą awaryjność apetyt na paliwo ma przeciętny ale znajomy ma JD i pod względem awaryjności sobie chwali ten ciągnik lecz pod względem paliwa to troszkę go rozczarował ten JD. Ja nie jestem fanem NH ponieważ jestem w trakcie kupowania kombajnu zbożowego i postawiłem na inną markę.
Awaryjność moich ciągników
NH t6070 PC 800 MTH i jak na razie zły program był wgrany do kompa i mechanicy połamali rurkę na przeglądzie tyle miał awarii jak na razie.
NH TD60D około 1900 MTG przetarty wąż od pompy paliwowej i pompa paliwowa została wstawiona nowa jeszcze na gwarancji nie pamiętam co tam się zepsuło.

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 13 czerwca 2012, 20:58
przez black80
Ja tam uważam że czasami i nie markowy sprzęt może mile zaskoczyc wszystko zależy w pewnym stopniu od egzemplarza znajomy ma dośc fendta i zmienił go na mf w tym przypadku chodziło o favorita serii 7 zakupionego jako nowy chyba w 97 roku roku od Korbanka awaria przedniej osi awaria przednich zwolnic awaria układu chłodzenia awaria silnika awaria podnośnika jak na taki ciągnik sporawo ale fakt jest taki że ciągnik chodzi do dziś z przebiegiem ponad 10 tyś mth

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 13 czerwca 2012, 21:31
przez Guzik
Korbanek Fendta miał od 2000 roku :)

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 13 czerwca 2012, 21:49
przez maksiu
Garek - informacje dot. NH czyli informacje handlowe, czy zajmujesz się serwisowaniem?

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 13 czerwca 2012, 22:17
przez black80
Guzik napisał(a):Korbanek Fendta miał od 2000 roku :)


Ciągnik kupiony przed 2000 rokiem na bank albo 97 albo 98 był to pierwszy nowy fendt sprzedany w kuj-pom przynajmniej z relacji znajomego korbanek nie miał jeszcze nawet katalogu więc syn właściciela fendta przyszedł do mnie bo wiedział że posiadam takowy (zdobyty w 97 roku od holendra u którego byłem na praktykach i który był fanem tej marki posiadając 8 modeli tej marki w tym własnie favorita serii 7) zresztą katalogu nie oddał do dziś ;-). Do dziś pamiętam jakiego doła miałem po powrocie z praktyk do polskiej rzeczywistości gdzie szczytem techniki był zts 16245 lub polska 16 a do tego phx a tam orka favoritem z lemkenem wahadłowym i z wałem pamiętam że na topie wtedy był właśnie favorit a gośc miał na testach fendta Xylona chyba 524 to był dopiero ogień w szopie w tamtych czasach.

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 13 czerwca 2012, 22:50
przez sebekwolkasos
Guzik napisał(a):Korbanek Fendta miał od 2000 roku :)

Nieprawda, DH Korbanków podpisał umowę dilerską z Fendtem w 1994 roku. :) Info znalezione w ich materiałach reklamowych.

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 13 czerwca 2012, 23:11
przez black80
sorki chodziło o serie 8 w starej budzie bo dokopałem sie do jednego katalogu :-)

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 16:59
przez Romek6340
Witam
Dostanę może informację bądź skany z instrukcji obsługi komputera jak w linku poniżej bo obszukałem się ale nie mogę nic znaleźć. Chodzi mi głównie co oznaczają znaki pod wyświetlaczem( prędkość jazdy, wałek i aku to wiem) ale wyjaśnienie całej obsługi też mile widziane.
http://www.sendspace.pl/file/8cb41eacde ... djecie1932
Z góry dzięki za pomoc :)

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 20:11
przez maksiu
Podaj jaki to dokładnie ciągnik, ja dysponuję instrukcją od TM.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 20:21
przez Romek6340
Aha sory rzeczywiście nie dopisałem. To jest TL 80 2001 rok chyba. Ciągnik znajomego. O ile dobrze kojarzę to właśnie od TM ma instrukcję ale coś tam inaczej jest.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 20:58
przez maksiu
Te zegary bardzo podobne jak nie takie same są, więc jeśli chcesz, mogę skan podać.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 21:02
przez Guzik
daj fotkę zegarów

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 21:06
przez Romek6340

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 21:40
przez maksiu
Pierwsze widzę taki patent...

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 lipca 2012, 21:50
przez Romek6340
Aha, no trudno.

Re: New hollandy

PostNapisane: Wt, 3 lipca 2012, 21:47
przez black80
Witam uważajcie na wyładowania atmosferyczne po burzy prawdopodobnie czeka mnie wymiana EDC 16 w t 6000 na CR sprawa bardzo dziwna czyżby jakiś błąd konstrukcyjny w obwodzie elektronicznym? Miał ktoś taki przypadek że po mocnych wyładowaniach atmosferycznych wyskakiwały błędy sterownika w silniku?

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 8 lipca 2012, 14:40
przez woytek
Mam 6020 i nic takiego u mnie nie występowało. Może po prostu zbieg okoliczności.
@Romek6340 ten wyświetlacz ze zdjęcia pokazuje (od lewej): prędkość, obroty wałka, uprawiony obszar (po wcześniejszym wpisaniu szerokości maszyny), przejechany odcinek, poślizg kół w %, wydajność/h, oraz prąd akumulatora.

Re: New hollandy

PostNapisane: Wt, 10 lipca 2012, 21:55
przez Romek6340
@woytek dzięki, tego właśnie potrzebowałem.

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 22 lipca 2012, 22:46
przez Jarecki21
Witam!
Czy w NH 6050RC z amortyzowaną kabiną można regulować tą amortyzację? Buja niesamowicie. Czy może to być spowodowane wąskimi oponami (460 z tyłu, ciśnienie 1,2atm)?

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 1 sierpnia 2012, 17:08
przez FOX2
Nie posiadam NH 6050, tylko jego odpowiednik, czyli T7.170. Amortyzacja, to jest jedyna rzeczy, która mnie w tym ciągniku rozczarowała. Posiadając amortyzację kabiny, amortyzację przedniej osi oraz fotel Autocomfort, wydawałoby się, że ciągnik powinien płynąć i połykać wszystkie nierówności. Nic bardziej mylnego, działania wszelakiej amortyzacji praktycznie nie czuć.
Odpowiadając na pytanie. W T7.170 można ustawić amortyzację kabiny (potrzebny do tego specjalny klucz do przekręcenia "czegoś" na tłumikach, na których oparta jest kabina). Osobiście jeszcze się z tym nie bawiłem. Mnie niestety w ten klucz nie wyposażono.
Skoro w T7.170 się to da zrobić, to w 6050RC też się musi dać i powinno być opisane w instrukcji.
Aha, koniecznie sprawdź ciśnienie w oponach i porównaj wartości, z tym co w instrukcji.

Nie cytuj poprzedniego posta!

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 11 marca 2013, 20:03
przez hakenbery5
Jakie są wasze opinie na temat New Holland TD 5050, Co sądzicie o tej maszynie ??

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 3 kwietnia 2013, 14:11
przez rolnik
Kolego wszystkie inne modele tylko nie ten.
ja mam TL i jestem zadowolony choc w ostatnim czasie przeszedł on lekki remont.
Mechanik który mi pomagał był serwisantem w firmie nh sam ma traktory nh i mówił że td-ka to tandetka. strasznie nie polecał mówił, że najgorsze sprzety na rynku i w ogóle w historii new holland-a.
inny model zdecydowanie na tak byle nie td, kolega ma nowa td i nie zachwyca, sam tez jest niemile zaskoczony.....

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 17 maja 2013, 16:57
przez rafalos1222
Witam! Posiadam New Hollanda TD5050 i właśnie przyszedł czas na 2-gi przegląd i mam pytanie co jest wymieniane podczas tego właśnie przeglądu.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 17 maja 2013, 18:09
przez bobek
W książce masz wszystko opisane. :)

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 17 maja 2013, 21:24
przez rafalos1222
aha ok poczytam :P dzięki.
A jakiego rzędu to są koszty?

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 17 maja 2013, 22:19
przez Stasiek_84
niewiarygodne jak wielu ludzi nadal uważa że czytanie instrukcji obsługi jest poniżej ich godności, a później wszystko wina sprzętu
Koszty w sporej mierze zależne na jakie oszczędności pójdziesz w końcu jest mnóstwo zamienników filtrów i olejów, choć w tym trzeba poruszać się z rozwagą

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 3 czerwca 2013, 14:05
przez GOSPODAR
Moim zdaniem NH to niezła marka dla kogos kto nie ma duzo kasy i ha jest odpowiednie ale nowa seria T7 to juz inna liga jesli chodzi o cene np NH t6070 pc full wersja przedtem kosztował 314tys brutto a teraz NH t7.00 ac kosztuje 360 tys ceny poszły bardzo do_góry jeszcze to AdBlue

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 3 czerwca 2013, 15:04
przez wacek21
Ale czy Ad Blue jest taką uciążliwą rzeczą czy raczej odwrotnie ???

Re: New hollandy

PostNapisane: Cz, 6 czerwca 2013, 19:51
przez Dziedzio92
Wacek adblue nie jest uciazliwe, tylko zalezy od tego co w zbiorniku bedzie. Kolega kupil kombajn i niedaleko znajomy tez kupil . W kolegi byl problem z pompka ad blue a u znajomego nic

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 7 czerwca 2013, 13:20
przez zetorki
Kolega kupił NH T7.170, zimą było ok. - 16 i ciągnął nim, 20 t QQ na sprzedaż, po przejechaniu 5-6 km ciągnik nie dał rady ciągnąć tego ładunku i sytuację uratowała Valtra 8400. Z tego co serwis powiedział, AdBlue za bardzo zgęstniało i nie podawało go tyle ile trzeba.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 7 czerwca 2013, 14:26
przez brzozak2
testowalismy wczoraj T8.390, ciagnik nie spelnil naszych oczekiwan w sumie w zadnym zakresie. jedyne czym pozytywnym sie wyroznial to niskie zuzycie paliwa.
zaczepilismy mu karata 5m, wbilismy na 15 cm i osiagnal max 8 km/h. silnik co chwile sobie cos przestawia, wyje, kwiczy, ale nie ciagnie. skret ciagnika to smiech na sali, w miejscu gdzie claasem robie dojazd do naroznika potrzebowalem 2 razy tyle miejsca i czasem na 3 razy sie lamalem z agregatem. jednym slowem porazka.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 7 czerwca 2013, 15:14
przez bobek
Chłopaki z lubelskiego mogą potwierdzić, jak 7920 pozamiatał T8. :D

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 7 czerwca 2013, 16:53
przez brzozak2
tato moj powiedzial, ze on nic lepiej od naszego claasa nie ciagnie, a przynajmniej nie da sie tego zauwazyc "golym okiem".
przy tej roznicy mocy powinno byc zdecydowanie widac efekt.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 7 czerwca 2013, 20:08
przez robercik
U nas był na pokazach T8 i manewrowanie nim na placu było bardzo trudne, niby to miało być dużo lepsze od TG a z tego co obserwuje to trzyma poziom poprzednika.
Jak NH to jednak T6 i T7 to w miarę udane modele.

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 9 czerwca 2013, 11:06
przez Dziedzio92
Jak dla mnie model t8 moze nie istniec bo tylko zrobili go pod uzupelnienie oferty a tak naprawde nic sie nie postarali jesli chodzi o poprawienie bledow jakie popelnili przy modelu tg i t8000.

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 11 września 2013, 21:39
przez GOSPODAR
Dokładnie tak t5 , t6, t7 sa zrobione na poziomie a t8 jakis taki kanciaty, długi i w ogole dziwny.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 30 września 2013, 19:50
przez adanek
Witam posiadam Ford New Holand 8730 ze skrzynią biegów powershift mam z nią problem
ponieważ bardzo szarpie przy zmianie biegów i przy ruszaniu przez co nie mogę precyzyjnie podjechać pod nic nwm w czym jest problem ....

Proszę o odp.

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 16 października 2013, 14:44
przez przemek99
Witam , posiadam NH T6080 PC mam takie pytanie , gdzie jest regulacja ciśnienia w pneumatyce , bo bije mi za dużo ciśnienia i podczas dobijania pasek piszczy . Dodam że na gwarancji wymieniali mi już pasek i rolkę napinającą .

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 19 października 2013, 16:23
przez farmermf
A ja mam takie pytanie, dlaczego warto kupic nh T7.270 i w AC?

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 19 października 2013, 17:36
przez brzozak2
nie warto, bierz powercommanda i sie w ogole nie daj wrobic w AC, wszyscy jak jeden u nas co maja to g@wno to narzekaja i odradzaja innym.
jedynie dziedzio jest zadowolony - jeszcze, ale ten ciagnik u niego to ma wieczne wakacje :lol: .

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 19 października 2013, 18:24
przez maksiu
Gangster też ma bezstopniówkę ;)

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 19 października 2013, 19:27
przez LowRider
brzozak2 napisał(a):nie warto, bierz powercommanda i sie w ogole nie daj wrobic w AC, wszyscy jak jeden u nas co maja to g@wno to narzekaja i odradzaja innym.
jedynie dziedzio jest zadowolony - jeszcze, ale ten ciagnik u niego to ma wieczne wakacje :lol: .

może jakies konkrety?? vario dobre AC złe? może trzeba poznać tą przekładnię aby wykorzystać jej potencjał,

Ja się ogólnie na AC nie znam bo tylko 5h jeździłem z agregatem uprawowo-siewnym, ale jak najbardziej podoba mi się ta przekładnia :)

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 19 października 2013, 19:46
przez brzozak2
@gangster i @siwy maja przekladnie ZFa, ktora wszyscy chwalili.

@LowRider wlasciciele tych sprzetow narzekali na to, ze wolno dziala, ciagnikowi zabiera duzo mocy, a faktem bezsprzecznym sa czeste awarie.
z reszta zdaje sie @garek ma taka, to sie go zapytajcie o opinie.

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 19 października 2013, 20:10
przez LowRider
garek to i w majtkach z metką nh pewnie chodzi, a AC to jednyna rzecz której nie chwali.

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 19 października 2013, 21:24
przez farmermf
Ja tam załozyłem se ze wezme wiekszego, i nawet jak mi skrzynia zmarnuje troche kunia to te 200 co mi potrzebne to zostanie. :D Pewne jest, że jaka bym skrzynie nie wybrał to bede załował ze niewziąłem tej drugiej. :(

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 20 października 2013, 12:23
przez Guzik
UJ mnie w klasie jeden ma te AC to boi się nim jeździć bo ciągle coś się psuje jak miał orać duży AC to ora mały PC

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 20 października 2013, 18:12
przez farmermf
Jaki model ma?

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 20 października 2013, 18:27
przez Guzik
On ma jeszcze jak dobrze pamiętam bez ad-blue T7070 AC