Nawiew jest 3 biegowy. Małe sprostowanie do postu wyżej. Wentylator po podpięciu na krótko działa. Ale tylko w przypadku gdy dam zewnętrzne źródło zasilania + i -. Po prostu na pewno silnik jest sprawny. Za to gdy jest zamontowany w ciągniku. i podłącze go bez opornicy nie działa.
https://advancedsportvehicles.com/spal- ... a3vcv.html
Moja opornica wygląda tak. Jeśli podepnę zasilanie Do wsuwki na której jest kabel + idący do silnika bez podłączenia wsuwek na dole i górze. Wentylator tez nie działa. Elektrykiem nie jestem ale tak kombinuję, że bezpośrednie połączenie odpowiada za 3 bieg. A dwa pozostałe piny za 1 i 2.
Opornicę da się rozebrać. Jest w metalowej obudowie. W środku jest grubsza sprężynka, drut oporowy czy jak jej tam. I mniejsza. Napięcie idzie od pinu na którym jest kabel na focie. małą sprężynką do nóżki na której przymocowana jest duża sprężynka. Na środku sprężyna duża łączy się z pinem od średnich obrotów a dalej łączy się z pinem podpisanym min. Obie sprężyny są w czymś ala izolacja dużą da się odwinąć. Wszystko jest w chyba aluminiowej obudowie odlanej idealnie do kształtu elementów w środku i pokrytej małym radiatorem. Nic w środku nie widać spalonego, sprężynki trzymają się nóżek.
Objawy sa jak najbardziej dziwne.