
piston15 napisał(a):@gonzo, lakier Ci już odchodzi ?
Moim zdaniem bury w porównaniu do pilmeta wypada o niebo lepiej i gdy przyjdzie czas na zmianę opryskiwacza to będzie bury
Krzysztof_Kłosek napisał(a):Dlaczego zawieszany?![]()
Chomik napisał(a):Jesteś zadowolony z ciągnika? Dużo h już zrobione ? Jakieś mankamenty ?
gonzo napisał(a):Ten opryskiwacz sprawi Ci jeszcze niejedną niespodziankę... U mnie dali za krótkie węże z rozwadniacza do zbiornika głównego co powoduje, że żeby działał inżektor rozwadniacza, musi być w głównym chociaż 7-10% objętości, spróbuj czy działa zasysając ze zbiornika do płukania. Widać otwarty zawór rozwadniacza więc to nie to. Uważaj na rozwadniacz, wali po twarzy, nie ma regulacji ciśnienia ani zaworu bezpieczeństwa, dysze dolne najlepiej wywal wtedy układ ma lżej i lepiej wypłukuje formulacje WP i WG. Masz jakieś sprężyny przy układzie rozkładania rozwadniacza, czy musisz go dźwigać jak ja ?
danield28 napisał(a):gonzo napisał(a):Zawory są dwa. Pierwszy, główny ma cztery pozycje. Oprysk, płukanie, napełnianie i czwarta pozycja czyszczenie filtra. Drugi ma natomiast dwie pozycje, pierwszy kierunek idzie na oprysk czyli w kierunku elektrozaworów drugi kierunek na zasilanie rozwadniacza lub płuczki zbiornika głównego. Więc aby pracował rozwadnia trzeba pierwszy zawór ustawić na oprysk drugie na zasilanie rozwadniacza. Po takim ustawieniu działają dysze i system mycia butelek ale jakakolwiek pozycja zaworu pod rozwadniaczem nie zasysa z niego cieczy a nawet przy takim ustawieniu jak na zdjęciu i pracy pompy na pełnej mocy rozwadniacz sam się wypełnia tak jakby nie miał siły tłoczyć cieczy do góry.
Arek napisał(a):Spróbuj przełączyć pierwszy zawór na napełnianie. Wtedy powinien zasysać z rozwadniacza i na dysze i płuczkę butelek powinna lecieć czysta woda.
piston15 napisał(a):@gonzo, lakier Ci już odchodzi ?
Moim zdaniem bury w porównaniu do pilmeta wypada o niebo lepiej i gdy przyjdzie czas na zmianę opryskiwacza to będzie bury
gonzo napisał(a):Zawór pod rozwadniaczem, czy ten który kieruje ciesz w kierunku rozwadniacza ? To mnie podobnie chyba wyszła nawigacja już na Touch800 i wszystko jest w jednym module.
danield28 napisał(a):W tych modelach to jeszcze nie dostępne dopiero chyba od modelu Europa jest możliwość. Nawigacja jest Mueller Elektronik w tej cenie antena, monitor chyba Truck Giude II no i co też podnosi cenę to dodatkowy sterownik SECTION-control BOX.
Rozwadniacz udało mnie się naprawić. Okazało się, że problemem był zawór kulowy 1" gdyż wypadł plastikowy uszczelniacz kuli w zaworze i nie było odpowiedniego ciśnienia.