DF 6130 TTV Agromax 5m3

DF 6130 TTV Agromax 5m3


Śr, 13 października 2021, 18:21
1947
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Opis obrazka

Komentarz przez rafal » Śr, 13 października 2021, 18:28

Z hbt?
rafal
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 620
Dołączył(a): N, 24 czerwca 2012, 14:20
Lokalizacja: Jura

Komentarz przez Arek » Śr, 13 października 2021, 19:01

I jak wrażenia ?
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez pawelko1 » Śr, 13 października 2021, 19:10

Rafal: Tak.
Arek: Jak to bezstopniówka 8-) już drugi ciągnik testowany, bardzo wygodnie się jeździ i operuje tą skrzynią, różne tryby jazdy i w polu i na drodze. Z pedału gazu bądź z dżojstika :) do tego ciągnika dochodzi sterowanie hydrauliką zewnętrzną przez elektrozawory, w poprzednim testowanym ciągniku tego nie było, do tego szybkie sterowanie kierownicą poprzez przycisk, obracamy lekko w lewo bądź prawo i skręt leci sam do oporu.
Zdobytą wiedzę szlifuję doświadczeniem życiowym.
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Komentarz przez RolnikPR » Cz, 14 października 2021, 11:08

Fajna maszyna. Ile teraz za takiego trzeba położyć?
RolnikPR
 
Posty: 0
Obrazki: 39
Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Komentarz przez romanek » Cz, 14 października 2021, 17:36

Powiało włoszczyzną, nie wiem po co w ogóle testować inne marki mając w stadzie już ciągnik z jeleniem na masce. :D A serio to dołóż troche i bierz vario.
romanek
 
Posty: 0
Obrazki: 6
Dołączył(a): N, 7 lipca 2013, 11:48
Lokalizacja: Toruń

Komentarz przez Arek » Cz, 14 października 2021, 18:25

Do 312 chyba nie tak mało trzeba dołożyć.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Kristaps » Cz, 14 października 2021, 19:18

Arek napisał(a):Do 312 chyba nie tak mało trzeba dołożyć.

Za 450 kupisz taką 312 czyli czapkę drobnych trzeba dołożyć
,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher
Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie.
Avatar użytkownika
Kristaps
Zaczynający przygodę
 
Posty: 18
Obrazki: 63
Dołączył(a): Śr, 20 czerwca 2012, 18:16
Lokalizacja: East side

Komentarz przez pawelko1 » Cz, 14 października 2021, 21:14

RolnikPR: Za tego ok. 325k netto jak stoi.
romanek: JD też bym chciał potestować, to zależy od naszego dealera lokalnego ale chyba raczej nic nie da na testy :lolno:, szczerze nawet nie wiem jaka cena za takiego JD ok 110KM teraz. Jak pytałem jakieś 3 msc temu o Fendta 310Vario to ok 370k netto cena startowa, także ;) a i jeszcze jedna kwestia interesowało by mnie osobno hydraulika i skrzynia. Luxum też chyba ma osobno te układy olejowe.
Arek: No podejrzewam że sporo trzeba dołożyć do 312 względem tych ciągników które testowałem.
Kristaps: No to ja bym się nie zastanawiał tylko brał coś innego jak Fendt jeśli będzie droższy bo na pewno będzie.

Jazda Fendtem mnie już nie zdziwi bo już wiem mniej więcej jak te skrzynie pracują.
JD i DF to bodajże na plus bo mogą mieć chyba te same oleje w skrzyni które mam na gosp. czyli Shell Spirax S4TXM. Nie pamiętam jaki olej jest w Steyr 4110 CVT.
Zdobytą wiedzę szlifuję doświadczeniem życiowym.
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Komentarz przez Arek » Cz, 14 października 2021, 21:54

pomyśl jeszcze o Arionie 510 cmatic.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Jasiupila » Pt, 15 października 2021, 09:29

Najdroższe konie Pan testujesz. A DFa z Włoch to ja bym odpuścił. U nas mają takie te 5120 czy coś takiego to narzekają, co rusz kałuża pod nim. W tej klasie to bym patrzył NH.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Powrót do Deutz-Fahr