
IGL napisał(a):To prawda że po każdym odpaleniu trzeba programować rewers w dżoju? Przymierzałem się do takiego Ariona ale przedstawiciel mnie olał i zamówiłem co innego, szkoda bo przyjemny ciągnik.
Daniel2257 napisał(a):Gratulacje. Brałeś coś innego pod uwagę?
Znajomy w zeszłym roku nabył 420. Bardzo chciał jelenia ze ściętą machą, ale wanicki szybko zniechęcił, koniec końców - nie żałuje.
IGL napisał(a):To tak dla porównania, na początku marca zamówiłem Steyra Multiego, 101KM, amor osi i kabiny, dwie pary wyjść elektrycznych i dwie mechanicznych, przedni TUZ bez WOM, oświetlenie 12 led,automatyczne stabilizatory boczne, hydrauliczny łącznik i koła 540/65 R38, 440/65 R28, do tego obciążnik 600kg i wyszło 328tyś netto, CLAAS Arion 420 w podobnym wyposażeniu ze skrzynią quadra wychodził koło 315tyś netto
KacperV napisał(a):IGL napisał(a):To prawda że po każdym odpaleniu trzeba programować rewers w dżoju? Przymierzałem się do takiego Ariona ale przedstawiciel mnie olał i zamówiłem co innego, szkoda bo przyjemny ciągnik.
Nie,to nie prawda.
Ciągnik przyjemny, zwłaszcza ten Joy, który pod obsługę ładowacza jest wspaniały, o ile serwis nie da ciała i dobrze podłączy, bo bez ładowacza jest on na sztywno, serwis musi go "uruchomić"