timasz1 napisał(a):A moim zdaniem ten model to niewypał jakich mało, tandetnie wykonany, szpetny jak diabli i jego uciag tez nie jest zbyt dobry, a raczej kiepski. Inna sprawa jest to ze skrzynia auto command w tym modelu tak napierdziela ze nie slychac silnika tylko pisk tej skrzyni, silnik ze skrzynią powe shift pokazuje iz nie jest elastyczny i przy wiekszych przeciązeniach nie zdązysz zredukowac a ten gad gasnie, zresztą znajomy miał t8.390 na testach to stwierdził ze jak on ma 280 km to jest max a porównanie z magnumem 7230 i jd 7930 , które posiada w gospodarstwie wypadło strasznie słabo, new po prostu konczy sie na t7 i sa to ciagniki dobre ale t8 to lipa
silva napisał(a):Coś Cisie te ceny pipiep.szyły. A przynajmniej wcześniej takich nie było, Magnum 235 +40tys, mf 8690+ 90tys, JD 7230R + 100tys golas, Valtra S najmniejsza +70tys (gdyby był dostępny model to by u nas był na podwórku) Class 900 mia za dużo mocy, Challanger w podobnej mocy + 360tys
Wniosek nas trzymał że max 240km
Największe modle nie były wiele droższe
timasz1 napisał(a):silva napisał(a):Coś Cisie te ceny pipiep.szyły. A przynajmniej wcześniej takich nie było, Magnum 235 +40tys, mf 8690+ 90tys, JD 7230R + 100tys golas, Valtra S najmniejsza +70tys (gdyby był dostępny model to by u nas był na podwórku) Class 900 mia za dużo mocy, Challanger w podobnej mocy + 360tys
Wniosek nas trzymał że max 240km
Największe modle nie były wiele droższe
Ja wiem ty znasz sie na wszystkim , ale takie były ceny Mirtrans sprzeda case i steyera bardzo tanio, co do MF to nie pisz mi tu ceny 8690 bo ten ciagnik ma max 370 km a ja pisalem o nowszym 8730 i wiem jakie sa ceny, valtra s to ten sam ciagnik co mf 87 i 86 tylko inny design i sterowanie cena podobna, co do jd to fricke ma inne zdanie choc pewnie napalencom podają inne ceny bo i po co im tanio sprzedawac. Zresztą jak gadałęs z dilerami tak jak ze wszystkimi na tym forum to nie dziwne ze przepłaciłeś
\timasz1 napisał(a):Kolego Mirtrans Płoskinia juz nie jednego z cenami zadziwił i nie jest to błąd po prostu gość zapłacił 320 netto i ma ciagnik. Jakośc jakościa ale za tą cene nawet taki wehikul bm zaakceptował. Inną sprawą jest to ze pewnien Pan Darek z okolic ornety( był ostatni w telewizji po top agrar zdaje sie w srodę ) zakupił w połowie 2014 r Steyr 6205 cvt z resorowaną ośką, opony michelin x bib 710tył 650 przód, przedni tuz,ciagnik podkrecony przez dilera na cvt 215, bez wyświetlacz aside vinder ale z dzojem do hydrauliki za cene 325 tys netto - trzeba tylko sie targować
timasz1 napisał(a):Farmermf- Pewnie jak zaczną negocjować konkretnie to zaczną tanio kupować cena 320 netto za magnuma bez oski resorowanej nie jest wyssana z palca, sprzedali tez w tym roku kombajn case 9240 z hedrem vario 9 m za 840 nettoco dla konkurencji bylo lekkim szokiem bo nh cr 9080 (jeden z ostatnich z starej serii ) mial kosztowac w takim samym wypasie 1 mln 20 tysi po prostu sprzedają tanio case i tyle pume cvx 170 w okolicach olsztynka sprzedali za 293 netto i dwa przeglady gratis (full wypas bez przedniego womu ) pume 145 multicontroller sprzedali za 260 netto ( full wypas z przednim wom) i jeszcze przegląd gratis. Taka jest polityka firmy- jesliktoś sadzi ze sobie to ubzdurałem to niech dalej zyje w takim przekonaniu
silva napisał(a):Jeszcze troche to może dziwne ale zależy czy kupujesz na modernizacje czy na kredyt bo cena jest inna. Moja pomyłka to był mf 8650. Z tych co wymieniłem Magnum nie miał przedniego WOM i mała pompa hydrauliczna. Ale ceny wyssane z palca, Dzwoniłem do Mirtransu pare razy i pytałem o cene. Zresztą z większości marek rozmawiałem z wieloma dealerami i jest też taka sprawa że często firma nie jest w stanie zrobić upustu na inny teren przynajmniej tak mówią ale nie pracowałem wtakiej firmie i nie wiem jak z maszynami jest polityka prowadzona.
timasz1 napisał(a):dokładnie rafale - trzeba konkretnie gadac a nie tylkoo ceny sie pytac bo i tak uslyszy sie cennikową, ale jak ktoś ma cisnienie na zakup i az sie slini to po co mu cene robic?
Lukasz4255 napisał(a):timasz1 napisał(a):dokładnie rafale - trzeba konkretnie gadac a nie tylkoo ceny sie pytac bo i tak uslyszy sie cennikową, ale jak ktoś ma cisnienie na zakup i az sie slini to po co mu cene robic?
Więc według Ciebie można z ceny ciągnika zejść 30%?
timasz1 napisał(a):A co nie mozna?
Masz jakieś doświadczenie w handlu? bo ja znam to wszystko od kuchni i wiem jakie sa ceny, a tu jest takich dwoch co nie mogą przyjąc do wiadomości ze da sie i wiecej zejsc z ceny
silva napisał(a):Chyba kpisz najcześciej remontowane samochody u mechanika u kumpla to audi i opel. Niemcy juz dawno zeszły na psy
Arek napisał(a):silva napisał(a):Chyba kpisz najcześciej remontowane samochody u mechanika u kumpla to audi i opel. Niemcy juz dawno zeszły na psy
Do tej listy dołącz jeszcze VW. A dlaczego najwięcej ich remontuje? Bo mają największy udział w rynku.
Amerykanie obecnie też nie robią nic porządnego(trwałego).
Arek napisał(a):silva napisał(a):T8 mnie sie podoba bo tworzone w stanach
A czy to powód do zachwytu ? Bo patrząc na motoryzacje to oni mogą zazdrościć Europie a nie Europa Stanom.