@silva gdzie napisałem, że mam cięższe?

ja mam lajcik czarnoziem i brunatnoziem na podkładzie lessowym, ale na południe od Magdalenki są hardkorowe gleby

fendt 936 nie może siągnąć na 20cm tigera 4 AS

Wiszniów ma brunatnoziem tak samo jak i Dołhobyczów, no i z piaskiem to mają one mało wspólnego

no chyba że łatwość uprawy
@Łukasz wiem że nie ma

chodziło mi o to że brzozak napisałe że nh na pc jest

a claas na tym samym silniku już

jeździłeś którymś z nich? Ojciec ma 7920 i 7830 i jeszcze się nie zdarzyło aby któraś Puma od Kiśla czy T7/T7000 od Wialana choć się zbliżyły do poziomu zużycia paliwa przez te ciągniki aby sensowne było ich zakupienie po niższej cenie niż JD(o uciągu nie wspominając) no chyba że u nas nikt tym nie potrafi jeździć. A jak dobrze podpytasz serwis to się okazuje że w tych droższych ciągnikach są przeglądy oraz części tańsze
@brzozak ma kuzyna pracującego w Volvo i sam przyznał że od pewnego czasu to tylko desing i logo jest różnicą bo podzespoły te same

ale ok nich ci będzie (zapewne w twojej starszej tak jest) coraz więcej silników ciężarowych i budowlanych ma rozbudowaną elektronikę i turbiny ze zmienną geometrią, poza tym jd to nie jakaś manufaktura pokroju farmtraca że postawi na coś niesprawdoczego więc o silnik byłbym spokojny, co do dpf no cóż lata kiedy nie było norma spalin lub były takie które nie szkodziły uciągowi dawno minęły także teraz do wyboru mamy złe albo bardzo złe i niech każdy z nas dobierze sobie który sposób oczyszczania spalin uznaje za gorszy