Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.
krzysiek16m napisał(a):Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.
Ta jasne. 3 lata temu 6215r na skrzyni PQ lub AQ kosztował ponad 500k netto. Ostatnio kolega kolega dostał na testy 145r na DD to już 4 przy ofercie z przodu była. Także darowalbym sobie takie rady,jeżeli nie jest się w temacie.
Generalnie ciągniki jakosciwo w ostatnim czasie bardzo się wyrownaly. Ja bym brał tam gdzie lepszy serwis i szybszy czas reakcji.
Krzysztof_Kłosek napisał(a):Bierz Pumę 220 w FPS 19x6 i daj se spokój z pseudoVario. Podkręcisz na 240 KM za grosze i jeszcze sporo hajsu zostanie w kieszeni.
Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.
bobek napisał(a):Tylko szkoda, że CNH nie ma własnego obiegu oleju dla skrzyni.
bobek napisał(a):Osobiście nie widzę sensu dopłacać za skrzynie bezstopniową, choć wiele osób która nimi pracuje je chwali.
bobek napisał(a):Osobiście nie widzę sensu dopłacać za skrzynie bezstopniową, choć wiele osób która nimi pracuje je chwali.
MaRcOwZu napisał(a):Kupuje się samochody po 350 tys a na ciągnik wam szkoda 100 dołożyć w którym spedzacie wiekszosc swojego wolnego czasu
MaRcOwZu napisał(a):Krzysztof_Kłosek napisał(a):Bierz Pumę 220 w FPS 19x6 i daj se spokój z pseudoVario. Podkręcisz na 240 KM za grosze i jeszcze sporo hajsu zostanie w kieszeni.
Panie ile Pan jeździł CVX? Bo ja już ponad 700 godzin. I następny ciągnik będzie też na bezstopniowce. Po co ma pod kręcąc jak może mieć fabrycznie 240 ps? Czemu ma zaoszczędzac trochę hajsu i zabierać sobie komfort i przyjemność z pracy?
krzysiek16m napisał(a):Tak wyrównały się pod względem jakości. Tzn. moim zdaniem NH zatrzymał się na swoim poziomie, a JD zalicza równię pochyłą.
Wemberr2 napisał(a):@rolnikzpolski na DD w ultimate tak, ale nie na AQ z wajchą.
@marcowzu jak wyszła seria 6030 to każdy krzyczał że to już nie ta jakość, pózniej pierwsza edycja 6R to samo i teraz znowu to samo. Jak coś miało się zmienić to dodali DPF, adblue i inne dziwadła które sprawiają ewentualne problemy. Jakbym miał wybierać coś z CNH to na pewno byłby to case, bo nie ukrywam że mi się podoba, ale maszyna po kilku latach musi być niezawodna, a o CNH różne rzeczy słyszałem. Co do porównania to mam z 6170R znajomego i to naprawdę fajny ciągnik.
Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.
Wemberr2 napisał(a):krzysiek16m napisał(a):Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.
Ta jasne. 3 lata temu 6215r na skrzyni PQ lub AQ kosztował ponad 500k netto. Ostatnio kolega kolega dostał na testy 145r na DD to już 4 przy ofercie z przodu była. Także darowalbym sobie takie rady,jeżeli nie jest się w temacie.
Generalnie ciągniki jakosciwo w ostatnim czasie bardzo się wyrownaly. Ja bym brał tam gdzie lepszy serwis i szybszy czas reakcji.
A może to Ty nie jesteś w temacie lub dealer ma wysoką marżę? Jak twierdzisz że ciągniki się wyrównały pod względem jakości to jesteś w dużym błędzie. Nie bez powodu jedne są tańsze od innych. Zobacz sobie chociażby na poukładanie i izolację kabli w JD, Fendt, Valtra i porównaj to z NH czy Case.