Patryk3802 napisał(a):To masz problem z brakiem napędu czy z włączonym bo opis mówi jedno a komentarze drugie
kokoman0 napisał(a):A sprawdzałeś jak tam dławik na dzielniku strumienia oleju hamulce/napęd. Tym samym olejem co załącza napęd smaruje hamulce. Spróbuj rozebrać ten dzielnik i zobaczyć czy dławik nie ma za dużego otworu. Może tu jest pies pogrzebany. Może warto zaślepić wyjście oleju na hamulce i sprawdzić jak zachowa soę przystawka kiedy cały olej pójdzie do niej
Przemko napisał(a):a jeżeli się nie uda ja bym podciągnął osobne zasilanie na cewke od przedniego napędu , z włąćznikiem
Patryk3802 napisał(a):A po odłączeniu zasilania powinien przestać ciągnąć? Bo jeśli tak to zrobić dodatkowy włącznik na kablu, jak zachowuje się jeżdżąc z napędem na szosie? U mnie czy to w 16 czy fortschritt na ulicy napęd wyje
rafal napisał(a):kokoman0 napisał(a):A sprawdzałeś jak tam dławik na dzielniku strumienia oleju hamulce/napęd. Tym samym olejem co załącza napęd smaruje hamulce. Spróbuj rozebrać ten dzielnik i zobaczyć czy dławik nie ma za dużego otworu. Może tu jest pies pogrzebany. Może warto zaślepić wyjście oleju na hamulce i sprawdzić jak zachowa soę przystawka kiedy cały olej pójdzie do niej
Chodzi o ten dzielnik co z niego idzie olej na orbitrol i przystawke? Czy gdzieś tam pod spodem jeszcze coś jest?
kokoman0 napisał(a):rafal napisał(a):kokoman0 napisał(a):A sprawdzałeś jak tam dławik na dzielniku strumienia oleju hamulce/napęd. Tym samym olejem co załącza napęd smaruje hamulce. Spróbuj rozebrać ten dzielnik i zobaczyć czy dławik nie ma za dużego otworu. Może tu jest pies pogrzebany. Może warto zaślepić wyjście oleju na hamulce i sprawdzić jak zachowa soę przystawka kiedy cały olej pójdzie do niej
Chodzi o ten dzielnik co z niego idzie olej na orbitrol i przystawke? Czy gdzieś tam pod spodem jeszcze coś jest?
Tam jest jakoś tak, że zasilanie przystawki jest połączone z hamulcami. Jest tam dławik (blaszka z dziurką) i możliwe że ktoś kiedyś tą blaszkę zgubił lub otwór się wyrobił i wtedy napęd będzie cały czas włączony bo za mało oleju będzie szło na przystawkę a za dużo na hamulce. Dokładnie ci nie powiem bo już za bardzo nie pamiętam