Sterowanie Fendt

Sterowanie Fendt


N, 2 lutego 2014, 21:12
3359
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Opis obrazka

W 514 "ciut" lepiej niż w 300 :)

Komentarz przez Czernik88 » N, 2 lutego 2014, 22:11

:lol: To jest przepaść
Czernik88
 
Posty: 0
Obrazki: 0
Dołączył(a): Cz, 27 grudnia 2012, 19:57

Komentarz przez rogaliq » N, 2 lutego 2014, 22:27

hehe , tablet od fendta
rogaliq
 

Komentarz przez bobytempelton » N, 2 lutego 2014, 22:30

Brzydko jak w peugot, za tę kase powinna być klasa jak w bmw :D
bobytempelton
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 107
Obrazki: 63
Dołączył(a): Pt, 6 grudnia 2013, 17:52
Lokalizacja: Swiętokrzyskie Opatów

Komentarz przez przemek99 » N, 2 lutego 2014, 22:36

Ale za to przyciski chodzą miód ;)
Avatar użytkownika
przemek99
Zaczynający przygodę
 
Posty: 18
Obrazki: 785
Dołączył(a): Śr, 16 października 2013, 13:12
Lokalizacja: ZKL

Komentarz przez piston15 » Pn, 3 lutego 2014, 02:01

Kiedyś miałem taki Joystick do gier i był świetny :thumbup:
Avatar użytkownika
piston15
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 313
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 16:05
Lokalizacja: Malbork/ POMORSKIE

Komentarz przez farmermf » Pn, 3 lutego 2014, 07:44

Beznadzieja, kolorowo jak w burdelu. ;)
Avatar użytkownika
farmermf
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 177
Obrazki: 2
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 20:49

Komentarz przez bobek » Pn, 3 lutego 2014, 07:58

Dla mnie to za skomplikowane, zresztą nie widze w tym ciagniku mojego ojczulka.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez barabus » Pn, 3 lutego 2014, 09:57

a co tu jest skomplikowane ?
Avatar użytkownika
barabus
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 342
Dołączył(a): Śr, 28 listopada 2012, 07:22
Lokalizacja: Centrum WLKP

Komentarz przez brzozak2 » Pn, 3 lutego 2014, 10:42

@barabus najogólniej mówiąc - wszystko. Nawet jako użytkownik Fendta nie wmówisz mi, że wsiadasz do niego i będziesz umiał skorzystać ze wszystkich funkcji. Ten co nie miał vario to potocznie mówiąc, nie będzie wiedział jak nim ruszyć.
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 551
Obrazki: 24
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez Dziedzio92 » Pn, 3 lutego 2014, 10:55

Ze wszystkich bankowo nie da sie korzystac. Jak pamietam na pierwszy widok jak mialem jechac 936 to nawet nie wiedzialem gdzie swiatla sa. Kolejne to ruszenie byl na biegu polowym wiec max jechalem 30km/h obroty mial wysokie 2100, dopiero po 6 km przejechanej drogi cudem znalazlem ciekawy przycisk i nacisnelem, bieg drogowy zalaczony juz mozna bylo jezdzic. Wlaczanie swiatel roboczych jest jeszcze do ogarniecia :D
Jezdzilem 716 vario to powiem ze teraz idzie sie cos polapac tak 50/50
Obrazek
Avatar użytkownika
Dziedzio92
Zaczynający przygodę
 
Posty: 36
Obrazki: 1213
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 12:18
Lokalizacja: Brzeg Dolny

Komentarz przez Pawel11441 » Pn, 3 lutego 2014, 11:11

Znajomi też w fendta zapatrzeni, a w 826 vario podczas siewu nawet z TMS-u nie korzystają, nawet nie wiem, czy zarządzanie na uwrociach wykorzystują ;)
Ziemia bez ludzi dziczeje.
Avatar użytkownika
Pawel11441
Zaczynający przygodę
 
Posty: 56
Obrazki: 161
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 20:13

Komentarz przez Kacper » Pn, 3 lutego 2014, 11:16

Legenda głosi, że trzeba przeczytać instrukcję przed tym jak się zacznie pracować maszyną :) Fendt wydaje się trudy jak się do niego wsiądzie pierwszy raz, ale jak się dobrze rozejrzeć to nie ma tragedii, troche czasu i wszystko jest do ogarnięcia.
Avatar użytkownika
Kacper
Zaczynający przygodę
 
Posty: 35
Obrazki: 46
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 16:31
Lokalizacja: Dolnyśląsk, okolice Dzierżoniowa

Komentarz przez barabus » Pn, 3 lutego 2014, 11:38

brzozak2 napisał(a):@barabus najogólniej mówiąc - wszystko. Nawet jako użytkownik Fendta nie wmówisz mi, że wsiadasz do niego i będziesz umiał skorzystać ze wszystkich funkcji. Ten co nie miał vario to potocznie mówiąc, nie będzie wiedział jak nim ruszyć.


takie gadanie, jakbym wsiadł do JD albo NH tak samo bym się poczuł, chyba wiadomą sprawą jest że ciągnik trzeba poznać i się nauczyć, co do obsługi Fendta to przez okres 3 lat zdążyłem go poznać w pełni moich wymagań... taki niuans, latem oglądałem MFy i tam jak wsiadłem to dopiero wydawał mi się kosmos\

no niestety, instrukcję się czyta i wręcz trzeba, a jak już się pozna ciągnik to obsługa jest banalnie prosta ;)
Avatar użytkownika
barabus
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 342
Dołączył(a): Śr, 28 listopada 2012, 07:22
Lokalizacja: Centrum WLKP

Komentarz przez bobek » Pn, 3 lutego 2014, 13:25

Akurat do MFa, Claasa wsiadam i widze co do czego. Do 300 Vario wsiadłem i też wiem co i jak, także nie jest tak że każdy F jest skomplikowany.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez Piotrek25 » Pn, 3 lutego 2014, 13:33

Jest przynajmniej pewne że będą problemy go ukraść. :D
Avatar użytkownika
Piotrek25
Zaczynający przygodę
 
Posty: 49
Obrazki: 45
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 09:14
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Komentarz przez brzozak2 » Pn, 3 lutego 2014, 13:59

Mnie MF przerasta, co się czegoś nauczę to zapomnę innych funkcji :oops: .
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 551
Obrazki: 24
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez bobek » Pn, 3 lutego 2014, 14:18

Krzychu nie pij w pracy. :mrgreen:
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez robercik » Pn, 3 lutego 2014, 15:13

U mnie początki też były trudne, instrukcja i jazda na żywo to podstawa żeby go opanować. U Korbanków to 80 % ludzi nie potrafi skorzystać ze wszystkich funkcji, praktyka i jeszcze raz praktyka.
Najgorsze jest zarządzanie na uwrociach ale po opanowaniu bardzo pomaga.
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez barabus » Pn, 3 lutego 2014, 15:37

w moim przypadku postawiłem dobrą flaszkę facetowi co pracuje u Korbanka w Tarnowie, jeździ po różnych pokazach itd, wpadł do mnie i dał mi dwugodzinną lekcję, potem już było z górki, a w tej chwili mam go w jednym palcu, przepracowane 1600 mth również zrobiło swoje

to wszystko jest dla ludzi i prędzej czy później się to ogarnie ;)
Avatar użytkownika
barabus
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 342
Dołączył(a): Śr, 28 listopada 2012, 07:22
Lokalizacja: Centrum WLKP

Komentarz przez robercik » Pn, 3 lutego 2014, 15:45

Po zakupie można jechać na szkolenie do Korbankowa, ja nie byłem bo czasu nie było.
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez Dziedzio92 » Pn, 3 lutego 2014, 17:48

@barabus w jd czy nh szybciej sie odnajdzie. W nh i jd jest podzielone kolorami co od czego.
NH: pomarancz- silniki przekladnia , żółty- wom , czarny-hydraulika i tuz, niebieski- 4x4, czerwony-blokada, http://www.logismarket.pt/in/cnh-portug ... 47-FGR.jpg
Jd: zielone- sterowanie kompa, pomarancz- silnik i przekladnia, zolte- wom.
http://www.xtremeshack.com/photos/8d7caa11.jpg

Fendt tez ma jakis podzial na kolory ale symbole niektore nie sa takie zrozumiale w porownaniu do tego co ma CNH i jd
Obrazek
Avatar użytkownika
Dziedzio92
Zaczynający przygodę
 
Posty: 36
Obrazki: 1213
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 12:18
Lokalizacja: Brzeg Dolny

Komentarz przez jaro » Pn, 3 lutego 2014, 18:31

bobek napisał(a):Akurat do MFa, Claasa wsiadam i widze co do czego. Do 300 Vario wsiadłem i też wiem co i jak, także nie jest tak że każdy F jest skomplikowany.
-pisałem Ci chyba o moim sąsiedzie który (raczej na pewno) w 312 nie umie korzystać z regulacji szybkości opuszczania...
jaro
Zaczynający przygodę
 
Posty: 50
Obrazki: 94
Dołączył(a): N, 15 lipca 2012, 10:21

Komentarz przez jaro » Pn, 3 lutego 2014, 18:34

Wpadłem na genialny pomysł :mrgreen: -oprócz kolorów trzeba jeszcze te wszystkie wajchy Brailem pooznaczać -a co ? :mrgreen: dlaczego niby inwalidów mielibyśmy dyskryminować ?
jaro
Zaczynający przygodę
 
Posty: 50
Obrazki: 94
Dołączył(a): N, 15 lipca 2012, 10:21

Komentarz przez Pawel11441 » Pn, 3 lutego 2014, 18:35

To u nas był przypadek, że nie umieli obsługiwać EHR-u w forterze, głębokość regulowali tym od podnoszenia i opuszczania, zamiast tym małym pokrętłem :mrgreen:
Ziemia bez ludzi dziczeje.
Avatar użytkownika
Pawel11441
Zaczynający przygodę
 
Posty: 56
Obrazki: 161
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 20:13

Komentarz przez ŁukaszW » Pn, 3 lutego 2014, 18:39

bobytempelton napisał(a):Brzydko jak w peugot, za tę kase powinna być klasa jak w bmw :D


wypraszam sobie żądam sprostowania, Ty mi tutaj Peugota do czegoś takiego jak fendt nie porównuj :mrgreen: to tak jakbyś pług lemkena (peugeto) do uni porównał (fendt) :mrgreen:
ŁukaszW
 

Komentarz przez crasher » Cz, 13 marca 2014, 21:16

Mi kiedyś jako kompletnemu laikowi (jakieś 4 lata temu ) obsługa JD nie sprawiła żadnych problemów . Nawet ustawienie HMS to banał ale trzeba przetestować co nieco.
Fakt , obcykany w komputerach byłem no ale zawsze .
Avatar użytkownika
crasher
Zaczynający przygodę
 
Posty: 23
Obrazki: 0
Dołączył(a): Wt, 1 stycznia 2013, 13:56
Lokalizacja: Wielkopolska

Powrót do Polagra premiery 2014