Arek napisał(a):W mf 95km mam pompe 110l i faktycznie nawet na minimalnym wydatku bardzo się męczył, bez dodawania gazu ciężko było ruszyć. W clasie mam pompe 150, wydatek ustawiony na 20% i jakoś nie czyć takiego obciążenia silnika na wolnych obrotach tyle, że może to być też zasługa dużo wyższego momentu na dole silnika.
W rozdzielaczu opryskiwacza mam wyjście ls ale zaślepione korkiem. Aby tego użyć trzeba podłączyć przewód sterujący ls do ciągnika a główne przewody do złącz powerbeyond?
Pawel11441 napisał(a):Zetor 7211 wg Konedata ma pompę 32l/min, pod maską ledwo 60KM i jeździ, jak włączysz obieg na wolnych obrotach to słychać, że obciążenie wzrasta, ale w polu jeździ normalnie.
kris19911 napisał(a):W amazonce jak pracowałem na stałym przepływie to wystarczało 15-20% ustawić na przepływ gniazda żeby opryskiwacz pracował z max prędkością hydrauliki. Ale po roku znudziło mnie załączanie i wyłaczanie hydrauliki, więc zakupiłem u dealera nypel do rozdzielacza, dokupiłem przewód hydro w lokalnej firmie zakuwającej przewody hydrauliczne, zamontowałem, zakręciłem zawór na rozdzielaczu wg polecenia serwisu i w tej chwili opryskiwacz mam podpięty 3 przewodami do LS. Praca jest bajeczna i tak powinno być w każdej maszynie wymagającej przepływu bo to naprawdę wygodne i dobre. Jedyny minus to odpinanie złącza zasilającego od ciągnika, bo nie da się włączyć sekcji pływającej na zasilaniu i nawet po zgaszeniu ciągnika jest lekki ubytek oleju z tego gniazda.
pawelko1 napisał(a):Zasilanie jest w bloku LS? Czy trzeba normalnie podpiąć pod jedno złącze hydrauliki zewnętrznej ciągnika? Czy z bloku LS 2 przewody a trzeci powrót do skrzyni? Czyli muszę jeszcze zamiast tego korka na imbus założyć złącze hydro? No i jeszcze zostaje gniazdo wolnego spływu do skrzyni.
Arek napisał(a):Pawel11441 napisał(a):Zetor 7211 wg Konedata ma pompę 32l/min, pod maską ledwo 60KM i jeździ, jak włączysz obieg na wolnych obrotach to słychać, że obciążenie wzrasta, ale w polu jeździ normalnie.
60km/32l = ~1,9km przypadające na 1 litr wydatku
95km/110l = ~0,9km na litr wydatku
Różnica chyba jest znaczna.
Mati995 napisał(a):opóźnienie jest ale niezauważalne, samym sygnałem jest ciśnienie, maszyna otwiera zawory, olej znajduje ujście, ciśnienie spada, pompa zaczyna dawać olej
Pawel11441 napisał(a):Arek napisał(a):Pawel11441 napisał(a):Zetor 7211 wg Konedata ma pompę 32l/min, pod maską ledwo 60KM i jeździ, jak włączysz obieg na wolnych obrotach to słychać, że obciążenie wzrasta, ale w polu jeździ normalnie.
60km/32l = ~1,9km przypadające na 1 litr wydatku
95km/110l = ~0,9km na litr wydatku
Różnica chyba jest znaczna.
Racja, tak o tym nie myślałem. Masz w nim LS? Jeśli tak to przy mniejszym wydatku to chyba powinno już inaczej wyglądać?
Arek napisał(a):Pawel11441 napisał(a):Arek napisał(a):[quote="Pawel11441"]
Zetor 7211 wg Konedata ma pompę 32l/min, pod maską ledwo 60KM i jeździ, jak włączysz obieg na wolnych obrotach to słychać, że obciążenie wzrasta, ale w polu jeździ normalnie.
60km/32l = ~1,9km przypadające na 1 litr wydatku
95km/110l = ~0,9km na litr wydatku
Różnica chyba jest znaczna.
Racja, tak o tym nie myślałem. Masz w nim LS? Jeśli tak to przy mniejszym wydatku to chyba powinno już inaczej wyglądać?