MF 5435

MF 5435


Pn, 4 stycznia 2016, 14:37
3372
Avatar użytkownika
gospodar180
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 571
Dołączył(a): Cz, 14 czerwca 2012, 11:56
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Opis obrazka

Stary,prosty perkins
-17

Komentarz przez piootr » Pn, 4 stycznia 2016, 14:42

Poczekaj na -30 :mrgreen:
piootr
Zaczynający przygodę
 
Posty: 69
Obrazki: 85
Dołączył(a): Cz, 15 sierpnia 2013, 12:10
Lokalizacja: lubelskie

Komentarz przez rafalkom555 » Pn, 4 stycznia 2016, 14:51

Jak długo nie palony? U mnie jd tak sadzi przy lekko poniżej zera, ciekawe jak będzie jutro po prawie 3tygodniach nie odpalania 8-)
rafalkom555
Zaczynający przygodę
 
Posty: 97
Obrazki: 63
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:00
Lokalizacja: Lubelskie

Komentarz przez barabus » Pn, 4 stycznia 2016, 15:01

po co go męczysz :mrgreen:
Avatar użytkownika
barabus
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 342
Dołączył(a): Śr, 28 listopada 2012, 07:22
Lokalizacja: Centrum WLKP

Komentarz przez Avendrion » Pn, 4 stycznia 2016, 15:32

Ja to zawsze w MFie na zime musiałem plak wozić bo nie szło cholery odpalić już przy -15 :mrgreen:
Avatar użytkownika
Avendrion
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 282
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 13:53

Komentarz przez zetorki » Pn, 4 stycznia 2016, 15:55

Dziś było -17, w Zetorze grzałka na 20 min i pali bez zbędnego kręcenia :mrgreen:
Avatar użytkownika
zetorki
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 304
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 20:49

Komentarz przez gospodar180 » Pn, 4 stycznia 2016, 16:26

Jeszcze go Mrozy nie zaskoczyły B-) jedynie dwa razy filtr przylapalo.
Nie palony od połowy grudnia.
Śniegiem postraszyli-trzeba się uzbroić.
Ten bez grzałki pali.
A zetor to amen jak Mrozy po -10 to nic nie pomoże..... Możesz grzać i tak *tylna część ciała na cztery litery, bądź określenie pięknej dziewczyny*...
Ostatnio edytowany przez gospodar180 w Pn, 4 stycznia 2016, 16:27; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
gospodar180
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 571
Dołączył(a): Cz, 14 czerwca 2012, 11:56
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Komentarz przez Mati995 » Pn, 4 stycznia 2016, 16:29

Grzać 20 minut blok to już bym wolał prostownik podstawić i samostartu psiuknąć.
Mati995
Zaczynający przygodę
 
Posty: 55
Obrazki: 24
Dołączył(a): So, 2 listopada 2013, 18:01
Lokalizacja: Lubelskie

Komentarz przez kokoman0 » Pn, 4 stycznia 2016, 16:43

Mi kubota przy -20 wczoraj zapaliła bez problemu ale i tak pewnie na przyszły sezon wstawię grzałkę mu bo jakby nie patrzeć dużo zdrowiej dla silnika.
Avatar użytkownika
kokoman0
Zaczynający przygodę
 
Posty: 21
Obrazki: 115
Dołączył(a): So, 9 czerwca 2012, 07:43

Komentarz przez koks » Pn, 4 stycznia 2016, 18:29

@gospodar Po jakim czasie półbiegi odzyskałeś?
koks
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 101
Obrazki: 108
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 16:55
Lokalizacja: Żuławy Wiślane

Komentarz przez gospodar180 » Pn, 4 stycznia 2016, 19:10

Tak to jest jak się instrukcji nie czyta.
Seria 54xx i 64xx ma czujnik w skrzyni, jak olej nie osiągnie odpowiedniej temperatury mamy do dyspozycji jedynie biegi główne.
Avatar użytkownika
gospodar180
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 571
Dołączył(a): Cz, 14 czerwca 2012, 11:56
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Komentarz przez koks » Pn, 4 stycznia 2016, 19:14

Tak wiem o co chodzi, pytam tylko tak z ciekawości, jak to wygląda przy dłuższym postoju ciągnika. Także bez nerw :D
koks
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 101
Obrazki: 108
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 16:55
Lokalizacja: Żuławy Wiślane

Komentarz przez Macursus » Pn, 4 stycznia 2016, 19:21

Zapalic zetora 7245 na mrozie -15 to dopiero wyczyn :o a jak juz zapali to nie wiesz nawet gdzie sa dzwi bo tak bialo..
Macursus
 

Komentarz przez gospodar180 » Pn, 4 stycznia 2016, 19:25

Spokojnie to ,tylko tak groznie zabrzmiało :mrgreen:
Zazwyczaj zapalam,popracuje 10-15 minut i do roboty. Mam też wom z przodu -po odpaleniu załączę tylni i przedni wom ,duzo szybciej się nagrzewa.
Zetora przy -15 nie odpalam ,bo się nie da ;)
Avatar użytkownika
gospodar180
Zaczynający przygodę
 
Posty: 51
Obrazki: 571
Dołączył(a): Cz, 14 czerwca 2012, 11:56
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Komentarz przez ziemek » Pn, 4 stycznia 2016, 20:09

U mnie dziś -16, 5211 grzałka na 15min i pali, fakt trochę przy krótko go grzałem i lekko nie było ale odpalił, Ojca JD zagadał, ale przyjechałem nim do siebie (2km) i zdechł, filtr paliwa zarypany.... :o postał 2 godz w oborze i jakoś to paliwo ruszyło... :?
"Życie składa się z pokonywania trudności. Jeśli w miarę potrafimy to robić, to możemy je uznać za coś niepowtarzalnie pięknego."
Marian Bublewicz...
ziemek
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 531
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 21:23
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Komentarz przez Krzysztof_Kłosek » Pn, 4 stycznia 2016, 20:43

Na zimową porę to tylko dolewać depresator do ON i najlepiej zawczasu, przed mrozami. ;)
Krzysztof_Kłosek
 

Komentarz przez kamyk » Pn, 4 stycznia 2016, 21:07

Macursus napisał(a):Zapalic zetora 7245 na mrozie -15 to dopiero wyczyn :o a jak juz zapali to nie wiesz nawet gdzie sa dzwi bo tak bialo..

Niby konstrukcja bardzo zbliżona, a Ursus 360 w takiej tem pali bez podgrzewania. :O
kamyk
Nowicjusz
 
Posty: 9
Obrazki: 1
Dołączył(a): Pn, 13 stycznia 2014, 17:24
Lokalizacja: Lubelskie

Komentarz przez czarek7340 » Pn, 4 stycznia 2016, 21:15

Kazdy zetor ciezko pali. Nawet probowalismy rozrzad przestawic zeby lepiej pali to nic nie dalo
Avatar użytkownika
czarek7340
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 170
Dołączył(a): Cz, 16 sierpnia 2012, 06:46
Lokalizacja: Płońsk

Komentarz przez tex69 » Pn, 4 stycznia 2016, 21:37

U nas dzisiaj -19, Zetor 3011 stoi w garażu i za 3 pali bez żadnej grzałki, albo innych samostartów :)
tex69
 
Posty: 0
Dołączył(a): Pt, 24 sierpnia 2012, 13:36

Komentarz przez robercik » Pn, 4 stycznia 2016, 21:40

1224 z 87 roku na oryginalnych wtryskach do -20 potrzebuje tylko dobrych akumulatorów a poniżej to grzałeczka i gada :D
Manitou i JD w ciepłych garażach, odpalam i od razu w robotę.
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez Guzik » Pn, 4 stycznia 2016, 22:09

Forterra bez problemu odpala no chyba że aku słabe albo paliwo zetnie ale wtedy nowy filtr i gra :mrgreen:
Guzik
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 298
Obrazki: 113
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 14:11
Lokalizacja: Powiat Gdański

Komentarz przez bobytempelton » Pn, 4 stycznia 2016, 22:31

U mnie c330 z 77r codziennie rano musi być odpalona i jeździć i odpala i jeździ, dziś też :) A w robocie cały dzień dzisiejszy to samochody cieżarówki które staneły lub nie ruszyły... :mrgreen:
bobytempelton
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 107
Obrazki: 63
Dołączył(a): Pt, 6 grudnia 2013, 17:52
Lokalizacja: Swiętokrzyskie Opatów

Komentarz przez ziemek » Pn, 4 stycznia 2016, 22:33

robercik napisał(a):1224 z 87 roku na oryginalnych wtryskach do -20 potrzebuje tylko dobrych akumulatorów a poniżej to grzałeczka i gada :D
Manitou i JD w ciepłych garażach, odpalam i od razu w robotę.



A Ursus 1014 -10 i bez grzałki nie odpali, tylko że w 12 masz pewnie rozruch na 24V... Ojca Renia jak tylko da radę zakręcić rozrusznikiem też odpali, chyba te 6 cyl prędzej złapie. ;)

A jak się 6320 zachowuje w nieogrzewanym garażu? Dużo czasu potrzebuje po odpaleniu żeby skrzynia zaczęła poprawnie pracować?
"Życie składa się z pokonywania trudności. Jeśli w miarę potrafimy to robić, to możemy je uznać za coś niepowtarzalnie pięknego."
Marian Bublewicz...
ziemek
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 531
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 21:23
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Komentarz przez ziemek » Pn, 4 stycznia 2016, 22:35

bobytempelton napisał(a):U mnie c330 z 77r codziennie rano musi być odpalona i jeździć i odpala i jeździ, dziś też :) A w robocie cały dzień dzisiejszy to samochody cieżarówki które staneły lub nie ruszyły... :mrgreen:




He he, mi Zetorek dziś odpalił a Honda już nie... :D ;)
"Życie składa się z pokonywania trudności. Jeśli w miarę potrafimy to robić, to możemy je uznać za coś niepowtarzalnie pięknego."
Marian Bublewicz...
ziemek
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 531
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 21:23
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Komentarz przez mateusz25 » Wt, 5 stycznia 2016, 10:13

Ursus 914, przy -15 godzina grzania grzałką, samostart w kolektor ssący, kręcił minutę nie zagadał, więc dałem spokój :thumbdown: 360 2 razy zakręcił, zapalił :thumbup: Ogólnie to myślę że wszystkie Ursusy/Zetory ciężkiej serii w 4 cylindrach palą ciężko, sam mechanik kiedyś to potwierdził, "szóstki" lżej palą :)
mateusz25
 
Posty: 0
Obrazki: 6
Dołączył(a): N, 16 grudnia 2012, 18:49
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska PKE

Komentarz przez pawel9889 » Wt, 5 stycznia 2016, 10:17

Ładowarka schaffer (silnik kubota 3 cyl ) praktycznie od strzała :D
pawel9889
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 174
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 20:08
Lokalizacja: podlasie

Komentarz przez matis195 » Wt, 5 stycznia 2016, 10:45

kiedyś mieliśmy 912 to można było kręcić i kręcić i gó*no z tego było, a wystarczyło na zaciąg metr pociągnąć i jak gdyby nigdy nic paliła, może to ktoś jakoś wyjaśnić? :crazy: dla proxy to -5 wystarczy żeby były z nią problemy, bez prostownika się nie obejdzie a przy takich temperaturach jakie mamy aktualnie to nawet z samostartem jest ciężko :evil: a to co kolega pisze to prawda że "szóstki" palą o niebo lepiej, nawet nie ma co porównywać ;)
matis195
Nowicjusz
 
Posty: 3
Obrazki: 87
Dołączył(a): Pn, 17 czerwca 2013, 16:51
Lokalizacja: Kujawy

Komentarz przez adam0510 » Wt, 5 stycznia 2016, 14:06

Niby stary i prosty perkins ale w jakim opakowaniu, drugiego takiego nie ma :lol:
adam0510
Nowicjusz
 
Posty: 3
Obrazki: 5
Dołączył(a): Wt, 15 kwietnia 2014, 18:59
Lokalizacja: podlaskie

Komentarz przez Arek » Wt, 5 stycznia 2016, 14:22

Macursus napisał(a):Zapalic zetora 7245 na mrozie -15 to dopiero wyczyn :o a jak juz zapali to nie wiesz nawet gdzie sa dzwi bo tak bialo..


Do -5/-10 wystarczy świeca płomieniowa, poniżej przydaje się grzałka w bloku żeby lżej miał kręcić i żadne mrozy nie straszne byle tylko paliwo nie stanęło.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez przemek99 » Wt, 5 stycznia 2016, 14:51

U mnie w NH (ładowarka) motor iveco 106km , dwa dni stała na mrozie do -15 , swieca plomieniowa jest i od drugiego obroti strzał i pali 8-)
Avatar użytkownika
przemek99
Zaczynający przygodę
 
Posty: 18
Obrazki: 784
Dołączył(a): Śr, 16 października 2013, 13:12
Lokalizacja: ZKL

Komentarz przez gregorius » Wt, 5 stycznia 2016, 17:51

no i odpowiedni olej bo na 20w50 to już za gęsty jest :D
Jeśli myślicie że jestem tak głupi na jakiego wyglądam, mylicie się.....jestem ciut głupszy.
Avatar użytkownika
gregorius
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 2
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 10:36
Lokalizacja: łódzkie

Komentarz przez Pawlos » So, 9 stycznia 2016, 16:49

Ten MF ma jeszcze silnik na pompie rotacyjnej czy to już jest Common Rail?
Pawlos
Zaczynający przygodę
 
Posty: 19
Obrazki: 0
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:16

Powrót do Zdjęcia niskiej jakości