Rama z ceownika hutniczego. W środkowym odcinku będzie zamknięty blachą. W dolnej rami wymienione podłużnice i zamocowanie tylnej osi. Wszystkie poprzecznice zostały oryginalny. W przednim wózku wymieniłem tylno poprzecznice i podłożnice nad resorami. Reszta oryginał. Górna rama będzie prawie cała nowa.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Poprzecznice z górnej ramy częściowo można by było wykorzystać ale będą nowe w innym rozmiarze. Stare nie trafią na złom tylko "do magazynu". Kiedyś do czegoś się przydadzą.
A ile ma w orginale?? Zapominałem zmierzyć Ze wstępnych pomiarów wychodzi podobna wysokość jak ta dwusiłownikowa. W tej będzie jeden siłownik. Koszt nieznany. Nie zliczam wydatków.