mirek767 napisał(a):Jako posiadacz fabrycznie nowych jd i nh z tego miejsca oświadczam ze gdybym mial teraz kupować ciągnik a nie stać mnie było na nowego jd i gdybym mial kupic cos nowego z cnh za 300 tysiecy to wolałbym kupić starego doje banego jd albo f1 za 100, dołożyć kolejne 100 i przesypać go po kolei a kolejne 100 trzymać w banku na awarie. Sorry ale dla mnie nh kupuje sie tylko raz.
mirek767 napisał(a):Jako posiadacz fabrycznie nowych jd i nh z tego miejsca oświadczam ze gdybym mial teraz kupować ciągnik a nie stać mnie było na nowego jd i gdybym mial kupic cos nowego z cnh za 300 tysiecy to wolałbym kupić starego doje banego jd albo f1 za 100, dołożyć kolejne 100 i przesypać go po kolei a kolejne 100 trzymać w banku na awarie. Sorry ale dla mnie nh kupuje sie tylko raz.
mirek767 napisał(a):Wiem ze td to najtańsze co bylo nie licząc farmtraców farmerów, pronarów i zetora proximy ale on nie ma 10 000 mth tylko 1700 a awarii było chyba ponad 10 a w jd godzin 1900 i awarii zero. Sorry ale nowy traktor powinien chyba powinien te 2-3 tys pochodzic bez awarii, i nie wazne czy kosztowal 125 czy 200.. Chyba ze ponizej 200 tys mają prawo sie psuć bo to wliczone w cene no to sorry... Kto da gwarancje ze w nowych nie jest tak samo?
mirek767 napisał(a):Wiem ze td to najtańsze co bylo nie licząc farmtraców farmerów, pronarów i zetora proximy ale on nie ma 10 000 mth tylko 1700 a awarii było chyba ponad 10 a w jd godzin 1900 i awarii zero. Sorry ale nowy traktor powinien chyba powinien te 2-3 tys pochodzic bez awarii, i nie wazne czy kosztowal 125 czy 200.. Chyba ze ponizej 200 tys mają prawo sie psuć bo to wliczone w cene no to sorry... Kto da gwarancje ze w nowych nie jest tak samo?
farmermf napisał(a):mirek767 napisał(a):Wiem ze td to najtańsze co bylo nie licząc farmtraców farmerów, pronarów i zetora proximy ale on nie ma 10 000 mth tylko 1700 a awarii było chyba ponad 10 a w jd godzin 1900 i awarii zero. Sorry ale nowy traktor powinien chyba powinien te 2-3 tys pochodzic bez awarii, i nie wazne czy kosztowal 125 czy 200.. Chyba ze ponizej 200 tys mają prawo sie psuć bo to wliczone w cene no to sorry... Kto da gwarancje ze w nowych nie jest tak samo?
Widzisz, ja wsiadłem na placu do TD to tak szybko uciekałem z niego że buta zostawiłem w tym gąszczu dźwigni biegów, wsiadłem do T5000 obok i zanim wysiadłem był juz kupiony i jakoś po 2200h nie licząc ,,kapusty''od pneumatyki i jednego uczelniacza przedniej zwolennicy awarii nie było.
Dalej, TD naprawisz sam, bo to 100% mechanik, a zobaczym jak sam naprawisz Rkę.
mirek767 napisał(a):A ile dopłaty do 6150M?
Hubert8245 napisał(a):Co ma obrazować wyścig ze startu zatrzymanego? To chyba zależy od ustawień operatora i szybkości reakcji skrzyni? Lepszy filmik który wrzucił @zetorki. Wychodzi z niego wniosek że lepiej przerzucić się na zetora bo najtańszy z tej hałastry i najlepiej ciągnie (no i ośka na wielowahaczu ) choć z testów użytkowników wychodzi coś zupełnie innego.
daniel12xd napisał(a):Próbowaliście go w pracy z siewnikiem? Traktor pojechał na testy do kolejnych rolników?