Z tego co widzę masz 4 pary z tyłu i jedną z przodu, tak? Czy istnieje inne rozwiązanie aby obsługiwać wszystkie złącza czy tylko z tą dodatkową dźwignią można mieć 4 pary z tyłu? Przy takim rozwiązaniu jak u ciebie musisz zamknąć zawór bo przedni tuz i przednia para hydrauliki jest zapewne połączona z 3 i 4 parą z tyłu tak?
Dokładnie 4 z tyłu 1 z przodu, u mnie trzeba zamknąć i wtedy można obsługiwać tuz i złącze z przodu tą wajchą, teraz mam ustawione na 3 pary z tyłu + tuz W m-ce musi być dźwignia krzyżowa, żeby były 4 pary z tyłu, innej opcji nie ma
Za takie pieniądze to za dużo w nim wajchotronicu, moim zdaniem Czemu JD nie zrobi jakiejś wygodniejszej dźwigni od biegów, tak jak np. od wielu lat jest w MF zaczynając od podstawowej Dyna 4