Jakie smary używacie, jakie powinno sie używać do smarowania sworzni, łożysk, krzyżaków przy przekźniku itp ? U mnie do wszystkiego idzie ŁT- 43 ale myśle czy on wszędzie jest takim smarem jak być powinien ?
ja też używam wszędzie do smarowania Ł-43 idzie jako główny do smarowania kombajnu i przekaźników natomiast do rzeczy które lubią się zapiekać lub są podatne na korozje szczególności różnego rodzaju gwinty smaruje tym http://allegro.pl/wurth-cu-800-smar-wys ... 01507.html
Ja tam popieram polskie z kart charakterystyk smarów które podałeś wynika, że ten Fuchs jest rzeczywiście stabilny, bo -30 do +160 stopni Celsjusza ale już drugi Texaco (-30 do +120 NLGI 2 kroplenie 171 stopni Celsjusza), ma parametry słabsze od smaru ŁT43(-30do +130 NLGI 3 kroplenie 190 stopni Celsjusza) i smaru ŁT4S3(-30 do +130 NLGI 3 kroplenie 190 stopni Celsjusza). Chyba że chodzi o jakieś inne parametry których nie znam a mają wpływ na jakość smarowania??
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jestem Polakiem i piszę po polsku.
https://cglapps.chevron.com/msdspds/PDS ... Format=PDF Tutaj texaco ma powyzej 200 kropolenie , w sumie to przykładowo dałem texaco głuwnie używam Fuchs a wczesniej długi czas Claasa smar czyli total, teraz mam tez tanio kupiony smar do smarowania piast Ciężarówek ale niestety nie wiem czyj to produkt
Czyli krótko mówiac uzywacie jeden smar do wszystkiego ? Ja myslałem czy do smarowania sworzni do ładowacza te smary o których piszecie beda odpowiednie cyz sa lepsze by je tam zastosowc ?
W zasadzie to tak... W tawotnicy jest smar ŁT43 i idzie praktycznie wszędzie gdzie są kalamitki. Może nie do wszystkiego pasować ale moim zdaniem lepsze to niż nic. Ważne alby nie zapominać o smarowaniu i odpowiednio często smarować.