DF M610 & JD 6920P

DF M610 & JD 6920P


Pt, 30 października 2015, 17:09
3247
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Opis obrazka

Zmiana warty przy motyce :mrgreen:

Komentarz przez manir45 » Pt, 30 października 2015, 17:34

Jakie wrażenia z użytkowania obydwu ciągników ??
manir45
Nowicjusz
 
Posty: 8
Obrazki: 31
Dołączył(a): Wt, 13 listopada 2012, 17:53
Lokalizacja: Kujawy

Komentarz przez kamilsame » Pt, 30 października 2015, 17:36

Teraz pisz jak tam sie przedstawia ich porównanie,który sie nadaje bardziej do tyrania który mniej pali,jak z komfortem jazdy itp,czekamy na długą wypowiedź
kamilsame
Zaczynający przygodę
 
Posty: 12
Obrazki: 99
Dołączył(a): Pt, 8 listopada 2013, 17:41
Lokalizacja: płock

Komentarz przez pawelko1 » Pt, 30 października 2015, 18:12

Śmiało mogę powiedzieć że JD jest bardziej zrywny i się tak nie namyśla jak DF, co do komfortu oba ciągniki nim nie grzeszą, jazda nie jest męcząca, spalania niestety nie mam jak zmierzyć, DF jak orałem na lekkiej ziemi to bez problemu jechał te 10km/h próbnie, zobaczymy ile JD pojedzie :mrgreen: ale JD przewyższa DFa w skręcie, jest bardziej zwrotny, skrzynia w JD ma mniej przełożeń bo jest 20x20 a w DF jest 24x24 połówki po 4 w każdym ciągniku. JD z lawetą do słomy pod lekką górkę wjeżdżałem przy ok 30km/h na E3 przy ok. 1900 obr. Przy JD jest też HMS, dobre rozwiązanie jak ktoś posiada bardziej skomplikowany sprzęt do obsługi na poprzeczniakach 1 guzik obsługuje całą zaprogramowaną sekwencje. W JD plusem i prostotą też jest obsługa tylnego TUZ, w DF jest kilka opcji obsługi TUZ. Obsługa hydrauliki w JD jest lepsza bo są 2 pozycje nad gniazdami do wyboru np przy pracy z silnikiem hydraulicznym samozatrzaskiwanie się dźwigni, lub auto wyłączanie ciśnienia tak jak przy obrocie pługa zaciągam dźwignie i jak pług skończy się obracać i liniować to dźwignia sama wskakuje na "N" Osobiście wolałbym już 2go JD zamiast DF :mrgreen:, tak jakoś po prostu :roll: :mrgreen:
Zdobytą wiedzę szlifuję doświadczeniem życiowym.
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Komentarz przez mateusz93 » Pt, 30 października 2015, 18:50

Dojc ma lepszy wydech :D
Avatar użytkownika
mateusz93
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): So, 30 listopada 2013, 20:31
Lokalizacja: SLU

Komentarz przez Guzik » Pt, 30 października 2015, 19:28

Ale jasiek na dwa koguty a wiesz co to oznacza ? :mrgreen:
Ostatnio edytowany przez Guzik w Pt, 30 października 2015, 19:33; edytowany 1 raz
Guzik
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 298
Obrazki: 113
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 14:11
Lokalizacja: Powiat Gdański

Komentarz przez brzozak2 » Pt, 30 października 2015, 19:31

Guzik napisał(a):wież

nieuk :P
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 551
Obrazki: 24
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez Guzik » Pt, 30 października 2015, 19:34

Poprawione
Guzik
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 298
Obrazki: 113
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 14:11
Lokalizacja: Powiat Gdański

Komentarz przez rafal » Pt, 30 października 2015, 19:41

Który lepiej radzi se w polu ? i w innych pracach?
rafal
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 620
Dołączył(a): N, 24 czerwca 2012, 14:20
Lokalizacja: Jura

Komentarz przez pawelko1 » Pt, 30 października 2015, 19:53

Mateusz: W środku jest mniejsza rura właściwa, to jest osłona przeciw oparzeniowa :mrgreen:
Guzik: Nie wiem, możesz objaśnić? :mrgreen:
Rafal: Większość JD, ale wiadomo nie ma jednej rzeczy do wszystkiego.
Zdobytą wiedzę szlifuję doświadczeniem życiowym.
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Komentarz przez wersik21 » Śr, 11 listopada 2015, 16:08

W DF tez możesz zablokowac dźwignie jak uzywasz silnika hydraulicznego, tylko tyle ze sama nie odskoczy mowa , przy obrocie pluga jak w JD :D
Avatar użytkownika
wersik21
Zaczynający przygodę
 
Posty: 27
Obrazki: 1039
Dołączył(a): Pt, 13 grudnia 2013, 22:50
Lokalizacja: Powiat Kołobrzeski

Komentarz przez Wemberr2 » Wt, 5 stycznia 2016, 22:25

paweleko1 napisał(a):Śmiało mogę powiedzieć że JD jest bardziej zrywny i się tak nie namyśla jak DF, co do komfortu oba ciągniki nim nie grzeszą, jazda nie jest męcząca, spalania niestety nie mam jak zmierzyć, DF jak orałem na lekkiej ziemi to bez problemu jechał te 10km/h próbnie, zobaczymy ile JD pojedzie :mrgreen: ale JD przewyższa DFa w skręcie, jest bardziej zwrotny, skrzynia w JD ma mniej przełożeń bo jest 20x20 a w DF jest 24x24 połówki po 4 w każdym ciągniku. JD z lawetą do słomy pod lekką górkę wjeżdżałem przy ok 30km/h na E3 przy ok. 1900 obr. Przy JD jest też HMS, dobre rozwiązanie jak ktoś posiada bardziej skomplikowany sprzęt do obsługi na poprzeczniakach 1 guzik obsługuje całą zaprogramowaną sekwencje. W JD plusem i prostotą też jest obsługa tylnego TUZ, w DF jest kilka opcji obsługi TUZ. Obsługa hydrauliki w JD jest lepsza bo są 2 pozycje nad gniazdami do wyboru np przy pracy z silnikiem hydraulicznym samozatrzaskiwanie się dźwigni, lub auto wyłączanie ciśnienia tak jak przy obrocie pługa zaciągam dźwignie i jak pług skończy się obracać i liniować to dźwignia sama wskakuje na "N" Osobiście wolałbym już 2go JD zamiast DF :mrgreen:, tak jakoś po prostu :roll: :mrgreen:


Faktycznie ta dźwignia przy obrocie pługa odskakuje? U mnie w 6930 przy pługu za nic nie chce to działać. Obróci do połowy i odskakuje. Albo coś jest zwalone, albo muszę to jeszcze raz skalibrować imbusem z tyłu.
Avatar użytkownika
Wemberr2
Zaczynający przygodę
 
Posty: 11
Obrazki: 0
Dołączył(a): Śr, 10 czerwca 2015, 15:11

Komentarz przez Arek » Wt, 5 stycznia 2016, 22:40

Guzik napisał(a):Ale jasiek na dwa koguty a wiesz co to oznacza ? :mrgreen:


Jeleń to w końcu dwa rogi ma :mrgreen:
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez pawelko1 » N, 21 lutego 2016, 17:44

Może masz źle ustawiony ten "korek" nad zaworami bo są chyba 2 czy 3 opcje ustawień
Zdobytą wiedzę szlifuję doświadczeniem życiowym.
Avatar użytkownika
pawelko1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 63
Obrazki: 202
Dołączył(a): N, 20 października 2013, 10:11

Komentarz przez Wemberr2 » N, 21 lutego 2016, 20:41

No są tam chyba 3 pozycje (stała, odskakuje i do tura, że trzeba trzymać). Zauważyłem, że po zmianie ilości przepływu oleju wszystko się rozregulowało u mnie. Czyli trzeba ustawić raz przepływ, skalibrować i wtedy działa.
Avatar użytkownika
Wemberr2
Zaczynający przygodę
 
Posty: 11
Obrazki: 0
Dołączył(a): Śr, 10 czerwca 2015, 15:11

Powrót do Deutz-Fahr