Od zawsze mnie zadtanawia jak jest rozwiązane ważenie w takich dostawach paszy luzem? Na samochodzie jest waga, idzie przez jakis licznik czy jak? I ile tak na prawde waży tona ?
Po prostu trzeba im wierzyć na słowo każda komora jest zaplombowana i z każdej komory jest pobierana próba przy wyładunku gdyby wyszły jakieś zatrucia czy coś takiego.
Pierwszy raz widzę taki układ kół, bardzo ciekawe.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
mirek767 napisał(a):Od zawsze mnie zadtanawia jak jest rozwiązane ważenie w takich dostawach paszy luzem? Na samochodzie jest waga, idzie przez jakis licznik czy jak? I ile tak na prawde waży tona ?
Samochód z beczką staje na wadze i sypią do każdej z komór zadaną ilość i rodzaj paszy.
auto wjeżdża na wagę samochodowa a nad nia zamontowany jest rękaw załadowczy samochód na pusto jest ważony. Jak widać auto ma 6 komór napełniających, jeśli idzie cale auto pod klienta jest jedna wagówka jesli pod 6 klientów to po każdej napełnionej komorze auto jest wazone i plombowane
Pasze polecił mi przedstawiciel powiedziałem swoje wymagania i on mi przesłał mailowo cennik oraz składy. Układ kół bardzo mi się podoba z racji ze mam ciasne podwórko, bardzo dobrze cesterna zachodzi za ciągnikiem. Co do ważenia to jest tak jak koledzy wyżej piszą.
No wiadome ze najlepiej ważyć lub brać w workach. Ale do worków już nigdy nie wrócę ani do bigbagow. Tutaj najszybszy sposób i najmniej pracochłonny. Co do ceny to poniżej 8t 1330zl netto.
To standardowa beczka do paszy że standardowym dla niej układem kół, tylna os jest skrętne, nie koła a cala os na obrotnicy i dlatego na zdjęciu wydaje się że jest odsunięty mocno do tylu. co do ważenia oczywiście auto nie ma wagi, pod zsypami na paszarni jest długa waga samochodowa pewnie ze 26m i każda komora jest ważna osobno przy załadunku i plombowana
A jak zakład nie ma wagi pod zsypem (co bywa ciężkie, bo niekiedy jest kilkanaście zbiorników co daje kupę metrów przejazdu tunelem), to po każdej komorze podjeżdża na wagę. Kiedyś robiłem sterowanie do zasuw pod zbiornikami @LowRider - tu widać z boku drążek, to raczej będzie mechanicznie sterowana.
Ostatnio edytowany przez maksiu w Pt, 2 listopada 2018, 07:44; edytowany 1 raz